Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorŪdre, Gabriela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:03Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78066
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52192
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketingu realizē Jūrmalas pilsēta un vai tas sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta teorija par vietas un pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un mārketinga komunikāciju, pilsētas mārketinga stratēģiju un tūrisma mārketingu. Pētījumā izmantotas 3 pētniecības metodes – sekundāro datu analīze, daļēji strukturēta intervija un anketēšana. Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Jūrmalas pilsētas mārketings sasniedz savu mērķauditoriju un veiksmīgi nodod mārketinga vēstījumu par pilsētas zīmolu un vārdu un to ietverto identitāti. Atslēgas vārdi: pilsēta, pilsētas zīmols, pilsētas mārketings, pilsētas mārketinga komunikācija, pilsētas mārketinga stratēģija, Jūrmala.
dc.description.abstractThe theme of this bachelor Thesis is “City marketing: Jurmala city example”. The aim of this paper is to research how marketing is implemented by Jurmala city and whether it reaches the target audience. The paper consists of three main parts – theoretical part, methodology and empirical part. Theorethical part includes theory about place and city branding, city marketing and marketing communication, city marketing strategy and tourism marketing. Three different types of methodology have been identified and used – secondary data analysis, expert interview and questionnaire. Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that the marketing of Jurmala city reaches its target audience and successfully conveys the marketing message about the brand and name of the city and the set of identity contained in it. Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing communication, city marketing strategy, Jurmala.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpilsēta
dc.subjectpilsētas zīmols
dc.subjectpilsētas mārketings
dc.subjectpilsētas mārketinga komunikācija
dc.subjectpilsētas mārketinga stratēģija
dc.titlePilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs
dc.title.alternativeCity marketing: Jurmala city example
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record