Basketbola kluba "VEF RĪGA" reklāmas atspoguļojums 2019./2020. gada sezonas laikā
Author
Indriksons, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Basketbola kluba ‘’VEF RĪGA’’ reklāmas atspoguļojums 2019./2020. gada sezonas laikā” mērķis ir veicot kvalitatīvo kontentanalīzi, daļēji strukturētu interviju un semiotisko analīzi, kas savienota ar kvalitatīvo kontentanalīzi, rast priekštatu, kādu komunikācijas teoriju vai mārketinga virzienu pārvalda “VEF RĪGA” . Darbs sastāv no divām galvenajām teorētiskām nodaļām. Teorētisko daļu sastāda zīmola un sporta mārketinga teorijas, kā arī zīmola nozīmi mārketingā. Metodoloģijas daļā tiek apskatītas izmantotās pētniecības metodes un pētījuma plāns. Darbā tiek secināts, ka “VEF RĪGA” reklāmas saturs ir gandrīz neesošs un tā komunikācija balstās uz sociālajiem tīkliem, izmantojot šīs platformas kā ziņu portālus. Zīmols ir palicis nemainīgs un tas veicinājis stagnāciju. Bachelor's thesis "Basketball club “VEF RIGA” advertising reflection 2019/2020. During the season”, goal is to perform a qualitative content analysis, a semi-structured interview and a semiotic analysis which is connected with the qualitative content analysis to find a pretext on which the communication theory or marketing direction is managed by “VEF RIGA”. The work consists of two main theoretical chapters. The theoretical part is composed of brand and sports marketing theories as well as brand importance in marketing. The methodology part looks at the research methods used and the study plan. The work concludes that the advertising content of “VEF RIGA” is almost non-existent and that its communication is based on social networks, using these platforms as news portals. The brand has remained unchanged and has contributed to stagnation.