Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorPelnēna, Edija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:13Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78112
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52198
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Vecāku attieksme pret bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu vietnē YouTube”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir vecāku attieksme un zināšanas par bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu vietnē YouTube. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir noskaidrots, kas ir YouTube, reklāma un rotaļlietu nozīme bērna dzīvē, bērni kā patērētāji un vecāku iesaiste patērētajā saturā. Empīriskā daļa sastāv no padziļinātajām intervijām ar vecākiem, kontentanalīzes, lai izprastu pašu bērniem piedāvāto saturu un interneta aptauju ar kuru tiek noskaidrots vecāku viedoklis. Darbā noskaidrots vecāku viedoklis par bērnu patērēto saturu vietnē YouTube, cik liela daļa satura ir reklāmas. Atslēgvārdi: YouTube, reklāma, satura patērētāji, bērni, vecāku iesaiste.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is “Parental attitude towards children’s used audiovisual advertising content on YouTube”. The aim of this thesis is to find out parental attitude and knowledge about content for children on YouTube. The thesis has theoretical, methodological and empirical parts. The theoretical part explains what YouTube is, advertising and the value of toys in a child’s life, children as consumers and parental involvement in the consumption. The empirical part consists of in-depts interviews with parents, content analysis to understand the content offered to children, and an online survey to find out parents’ views. The research indicated parents’ views on the content consumed by children on YouTube, how much of the content is advertising. Keywords: YouTube, advertising, content consumers, children, parental involvement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectYouTube
dc.subjectReklāma
dc.subjectSatura patērētāji
dc.subjectBērni
dc.subjectVecāku iesaiste
dc.titleVecāku attieksme pret bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu vietnē YouTube
dc.title.alternativeParental attitude towards children's used audiovisual advertising content on YouTube
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record