Influenceri kā komunikācijas instruments Latvijas banku komunikācijā
Автор
Calpanova, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba ‘’Influenceri kā komunikācijas instruments Latvijas banku komunikācijā’’ galvenais mērķis ir noskaidrot Latvijas banku praksi, izmantojot influencerus savās sabiedrisko attiecību komunikācijas aktivitātēs, kā arī noskaidrot galvenos iemeslus, kāpēc kādai bankas komunikācijas aktivitātei tiek izmantots tieši šis influenceris un tiek uzskatīts, ka tas ir vislabākais komunikācijas kanāls, lai komunikācija izdotos. Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kādi ir galvenie iemesli, kādēļ influenceri tiek piesaistīti banku komunikācijai. Darba teorētiskā daļa balstās uz sabiedrisko attiecību un inflenceru jēdziena izskaidrošanu, sabiedrisko attiecību instrumentu apskatīšana, komunikācijas jēdziena apskatīšana. Darba praktiskajā daļā tika izmantotas 2 pētniecības metodes – dziļā strukturētā intervija un anketēšana. Ar dziļās strukturētās intervijas palīdzību tiks noskaidrotsdivu influenceru viedoklis par iemesliem, kādēļ viņi izvēlas piedalīties bankas komunikācijas aktivitātēs, kādi ir ieguvumi, ka banka piesaista savās komunikācijas aktivitātēs influenceri. Ar anketēšanas palīdzību tiks noskaidrots Latvijas iedzīvotāju viedoklis par redzētajām banku komunikācijas aktivitātēm, kur piedalās influenceri. Kā arī tiks anketēti Latvijas banku komunikācijas speciālisti, lai uzzinātu, kādēļ viņi izvēlas savas bankas komunikācijas aktvitātēs piesaistīt influencerus. Darbs ir izstrādāts ir izstrādāts latviešu valodā, sastāv no 103 lapām, 19 diagrammas un 7 pielikumiem. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās daļas. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, komunikācija, influenceris, sabiedrisko attiecību instruments, Latvijas bankas. The title of my course work is ‘’Influencers as a communication tool in Latvia’s bank communication’’. Main goal of this course work is to find out Latvia’s bank practice on using influencers in their communication activities, and also find out main reasons why bank is using specific influencer for that communication activity – what is the criterion by which they choose to attract chosen influencers and why they think it would be best way to make sure that communication will succeed. Theoretical part of the course work consists of explanation of public relation definition and influencer definition. Also in this part I will look at public relation instruments and communication definition. In research will be used two research methods – deep structured interview and survey. With help of deep structured interviews I will found out three influencer opinion on why influencers choose to be part of bank communication activities, what is the main reason. With help of surveys I will find out opinion of Latvia’s citizens on influencer usage in bank communication activities. Also surveys will be given to public relation specialists of Latvia’s banks to find out why they choose to use influencers in their public relations communication activities. Work is written is Latvian. Work consists of 103 pages, 19 pictures and 7 attachments. Work consists of theoretical part, methodological, empirical part and analysis. Key words: public relation, communication, influencer, public relation tool, Latvia’s banks.