Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:22Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44736en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5248
dc.description.abstractPromocijas darba „Sociālo mediju lietošana korporatīvajā komunikācijā Latvijā (2009- 2011)” ietvaros tika izstrādāta jauna teorētiskā pieeja korporatīvajai komunikācijai sociālajos medijos, kas palīdzēs uzņēmumiem veiksmīgi organizēt savu komunikāciju ar mērķauditorijām sociālajos medijos, bet pētniekiem piedāvās jaunu sociālo mediju pētniecības instrumentu. Jaunas teorētiskās pieejas ietvaros ir izstrādāts Pievienotās komunikatīvās vērtības modelis komunikācijas izvērtēšanai sociālajos medijos. Darba teorētiskā bāze balstās uz uzmanības ekonomikas un korporatīvās komunikācijas teorijām, kā arī sociālo mediju teorijām, savukārt empīriskā daļa ir izstrādāta, izmantojot Pamatoto teoriju un Multipamatoto teoriju, kā arī Mediju bagātīguma teoriju.en_US
dc.description.abstractIn the framework of the doctoral thesis „Use of Social Media in Corporate Communication in Latvia (2009-2011)” a new theoretical approach to corporate communication in social media was developed which will help companies to successfully organize their communication with target publics in social media and will provide a new social media investigation tool for the researchers. An added communicative value model was developed by the author in the framework of the new theoretical approach for evaluation of communication in social media. The theoretical basis of the thesis is grounded on the attention economy framework, corporate communication theories, social media theories, but the empirical part is developed by applying the Grounded Theory, Multi-Grounded Theory, as well as Media richness theory. Key words: corporate communication, social media, attention economyen_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectkorporatīvā komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectuzmanības ekonomika
dc.subjectCommunication science
dc.subjectcorporate communication
dc.subjectsocial media
dc.subjectattention economy
dc.titleSociālo mediju lietošana korporatīvajā komunikācijā Latvijā (2009-2011)en_US
dc.title.alternativeUse of Social Media in Corporate Communication in Latvia (2009-2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record