Metaforas fitnesa treneru publikācijās sociālajos medijos
Autor
Balode, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Čerņevska, Jekaterina
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Metaforas sociālajos medijos un īpašos kontekstos, piemēram, metaforas politiskā diskursā, ir tikušas pētītas, tomēr pētījums par metaforām fitnesa treneru publikācijās sociālajos medijos nav ticis atrasts. Bakalaura darba mērķis ir pētīt un sagrupēt metaforu kategorijas, kuras ir izmantotas fitnesa treneru publikācijās sociālajos medijos. Izmantotās pētījuma metodes ir literatūras apskats un satura analīze. Rezultāti parāda, ka fitnesa treneri biežāk izmanto strukturālās metaforas nekā orientācijas metaforas un ontoloģiskās metaforas. Visbiežāk izmantotā strukturālā metafora ir FITNESS IR CĪŅA. Metaphors on social media and in special contexts, for example, metaphors in political discourse, have been researched, however, a research about metaphors in fitness trainers’ social media publications has not been found. The purpose of the Bachelor thesis is to study and group the categories of metaphors used in fitness trainers’ social media publications. The research methods used are literature review and content analysis. The results show that fitness trainers use structural metaphors more often than orientational metaphors and ontological metaphors. The structural metaphor used most often is FITNESS IS A BATTLE.