• Reaģējoša tīmekļa vietņu dizaina satvaru salīdzinošā analīze 

      Šabaševa, Margarita (Latvijas Universitāte, 2022)
      Reaģējoša tīmekļa vietņu dizaina nodrošināšana mūsdienu tīmekļa vietņu izstrādē ir kļuvusi par nepieciešamību, jo lietotāji mājaslapām un tīmekļa lietotnēm izvēlas piekļūt no visdažādākajiem ierīcēm, kuras sevī ietver ...
    • Reakcijas laiku testēšanas rīka izveide cilvēka uztveres testēšanai 

      Freidenfelds, Juris (Latvijas Universitāte, 2022)
      Reakcijas laiks ir ilgi pētīts kognitīvās zinātnes temats. Tas ir pamats daudz plašākiem pētījumiem vairākās nozarēs, kas izskaidro tā popularitāti. Tehnoloģijas attīstības laikā, reakcijas laika pētīšana ir kļuvusi daudz ...
    • Reaktīvās programmēšanas iespējas izmantojot RxJS bibliotēku 

      Jankovskis, Miķelis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darbā tiek apskatīta lietotāja saskarnes notikumu asinhronā JavaScript programmēšana tīmekļa vidē. Galvenie darba jautājumi bija saprast, kādi bija iemesli asinhronās programmēšanas rašanās, kāpēc tā bija nepieciešama ...
    • Reāla laika pārraudzības vide virtuālajām mašīnām 

      Bakajanova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Dotais projekts „Reāla laika pārraudzības vide virtuālajām mašīnām” ir sistēma, kurā funkcionalitāte ietilpst lietotāju pārvaldība, lietotāju tiesību uzstādīšana, kā arī datu saņemšana no arējiem informācijas avotiem un ...
    • Reāla laika stereo attēlu korekcija, izmantojot programmējamos loģikas masīvus 

      Bizuns, Andis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba mērķis ir veikt lēcas radiālo kropļojumu labošanas un attēlu izlīdzināšanas algoritmu izpēti, kā arī veikt to implementāciju programmējamos loģikas masīvos, kā sastāvdaļu no stereo redzes sistēmas, kas ...
    • Reālā laika ēnu simulācija datorgrafikā 

      Gribulis, Viesturs (Latvijas Universitāte, 2016)
      Šajā darbā autors pētīja dažādas ēnu simulācijas tehnikas reālā laika attēla renderēšana datorgrafikā, lielākoties uzsvaru liekot uz divām plaši izmantojamām ēnu simulācijas tehnikām datorgrafikas industrijā – ēnu kartes ...
    • Reālā laika HTTP slodzes balansēšana atkarībā no serveru resursu izlietojuma 

      Gajevskis, Valters (Latvijas Universitāte, 2015)
      Sniedzot tīmekļa vietņu uzturēšanas pakalpojumus, bieži nākas saskarties ar situācijām, kad servera noslogotības dēļ pieaug ienākošo pieprasījumu apstrādes laiks, kas mazina sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Lai mazinātu šādu ...
    • Reālā laika pārlūka lietojumprogrammas 

      Šmaukstelis, Guntis (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darbā “Reālā laika pārlūka lietojumprogrammas” ir apskatītas pārlūkā iebūvētās Html5, JavaScript tehnoloģiju reāla laika funkcionalitāte un salīdzinājums ar līdz šim pieejamām tehnoloģijām, piemēram Flash. Darba ...
    • Reālā laika pārraudzības sistēmas “Monasca” ieviešana 

      Kempišs, Jānis (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba “Reālā laika pārraudzības sistēmas “Monasca” ieviešana” ietvaros tiek apskatīti galvenie pārraudzības sistēmu darbības principi, svarīgākie aspekti pārraudzības sistēmas izvēlei, padziļināti izpētīts Monasca ...
    • Reālā laika skaņas apstrādes sistēmas testu automatizēšanas programmatūra 

      Lukstiņš, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2010)
      Kvalifikācijas darbā aprakstīta autora izstrādātā testēšanas programmatūra. Testēšanas programmatūra tiek veidota kā universāls testa scenāriju interpretators, kurš izpilda tam rakstītos testa scenārijus. Darbā tiek ...
    • Reālā laika tīmekļu vietnes izstrādes iespējas, izmantojot ASP.NET ietvaru 

      Brīvvīrs, Jānis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba nosaukums ir „REĀLĀ LAIKA TĪMEKĻU VIETNES IZSTRĀDES IESPĒJAS IZMANTOJOT ASP.NET IETVARU”. Mūsdienās arvien lielāka kļūst vajadzība pēc mājaslapām, kuru saturs var tikt mainīts dinamiski, neliekot lietotājam ...
    • Reālās dzīves objektu atrašanās vietu noteikšana 

      Vekmanis, Modris (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darba mērķis ir izpētīt kā ar tehnoloģiju palīdzību reālā laikā var uzraudzīt dažādu reālās dzīves objektu atrašanās vietas, piemēram, automašīnas, bērna vai kustībā esoša slēpotāja atrašanās vietu. Darba uzdevumi ir izpētīt ...
    • Reālistiska klavierspēles vizualizācija 

      Mucenieks, Toms (Latvijas Universitāte, 2021)
      Maģistra darbā tiek apskatīti esošie klavierspēles vizualizācijas risinājumi un veidota klavierspēles reāla laika vizualizācijas programma, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Darba mērķi ir sekojoši: apskatīt pozitīvo un ...
    • Reāllaika analīzes funkcionalitātes izstrāde datu noliktavai 

      Kalniņš, Oskars (Latvijas Universitāte, 2019)
      Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt reāla laika datu noliktavas arhitektūru un realizēt tai atbilstošu risinājumu kā koncepta pierādījumu. Darba ietvaros ir īsumā aprakstītas tipiskas datu noliktavas un pamatota reāla ...
    • Reāllaika atrašanās vietas noteikšanas sistēmas Lietu Interneta vārtejas un arhitektūras izstrāde 

      Khlus, Valeriya (Latvijas Universitāte, 2021)
      Epidemioloģiskā situācija pasaulē prasa cilvēku mijiedarbības izpēti telpā. Valdības projekta “Multidisciplināras pieejas izmantošana, lai aprakstītu SARS-CoV-2 epidemioloģisko izplatību Latvijā un izstrādātu efektīvas ...
    • Reāllaika objektu projicēšana, izmantojot Android platformu 

      Cibankovs, Jevgēnijs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Reāllaika objektu projicēšana ir viena no paplašinātas realitātes (Augmented Reality) sastāvdaļām un veidiem. Šis jēdziens apzīmē reālas pasaules skata paplašināšanu ar datorģenerētu informāciju. Šī tehnoloģija pēdējo gadu ...
    • Reāllaika sadarbības dokumentu redaktors 

      Ceriņš, Roberts (Latvijas Universitāte, 2024)
      Darba ietvaros tiek aprakstīta un izveidota tīmekļa lietotne, kas ļauj vairākiem lietotājiem vienlaicīgi rediģēt Markdown formāta dokumentus. Lietotnē ir iekļautas vairākas funkcionalitātes: dokumentu rediģēšana, stilizēšana, ...
    • Reāllaika sistēmu robustuma testēšana 

      Jefimovs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darbā ir aprakstītas reāllaika sistēmu robustuma testēšanas problēmas. Ir izskatīta pasaules pieredze šajā jomā. Izpētīta viena konkrēta Latvijas IT uzņēmuma reāllaika sistēmu testēšanas pieeja, apskatīti rezultāti, ko šī ...
    • Reāllaika skaņas izplatīšanās simulēšana virtuālā vidē 

      Briedis, Dāvis Valts (Latvijas Universitāte, 2023)
      Skaņas simulācijas mērķis ir uzlabot skaņas avotu atrašanās vietas noteikšanu, palīdzēt orientēties virtuālā telpā, kā arī padarīt skaņu reālistiskāku. Tiek apskatītas dažādas eksistējošās, praktiskās reāllaika skaņas ...
    • Reāllaika stratēģijas spēļu mākslīgā intelekta aģentu izstrāde 

      Vekmanis, Modris (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbā tiek pētīta reāllaika stratēģijas spēļu spēlēšanas problēma. Tiek apkopota informācija par to, kādas zināšanas un tehnikas ir nepieciešamas, lai izveidotu mākslīgā intelekta aģentu, kas varētu spēlēt cilvēka ...