Now showing items 1-10 of 10

    • Attāluma uztveres eksperimentāla testēšana digitālā vidē 

      Draudiņš, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darbs “Attāluma uztveres eksperimentāla testēšana digitālā vidē” tika izstrādāts ar mērķi veikt pētījumu par attāluma uztveri digitālā vidē. Tika izveidots eksperiments ar dzīvu un nedzīvu objektu savstarpējo ...
    • Krāsu ietekme meklēšanas uzdevumu izpildē virtuālā vidē 

      Pliska, Georgijs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Pēdējo 10 gadu laikā, virtuālas realitātes tehnoloģijas kļuvušas pietīkami lētas un viegli ražojamas, lai būtu pieejami lielai publikai. Tas piesaistījis gan privātuzņēmumu uzmanību, gan pētnieku uzmanību. Pētījumu skaits, ...
    • Krāsu ietekme tīmekļa lietotnes darbības ātruma uztverē 

      Ronesala, Krista (Latvijas Universitāte, 2023)
      Lai arī mūsdienās tīmekļa vietņu ātruma optimizācija, izmantojot tehnoloģiskos risinājumus, ir sasniegusi jaunus augstumus, svarīgākais ātruma noteicējs ir lietotājs un tā spēja uztvert attiecīgos risinājumus. Lietotāja ...
    • Ontoloģijas shēma topoloģiskas un ģeometriskas informācijas apstrādei 

      Ratnieks, Ģirts (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darbā “Ontoloģijas shēma topoloģiskas un ģeometriskas informācijas apstrādei” ir aprakstīti galvenie jēdzieni, kas saistās ar izvēlēto pētījuma tēmu, veikta izveide topoloģiskas un ģeometriskas informācijas ...
    • Reakcijas laiku testēšanas rīka izveide cilvēka uztveres testēšanai 

      Freidenfelds, Juris (Latvijas Universitāte, 2022)
      Reakcijas laiks ir ilgi pētīts kognitīvās zinātnes temats. Tas ir pamats daudz plašākiem pētījumiem vairākās nozarēs, kas izskaidro tā popularitāti. Tehnoloģijas attīstības laikā, reakcijas laika pētīšana ir kļuvusi daudz ...
    • Šķērsmodālo saistījumu ietekme saskarņu uztverē 

      Ņitočkina, Marina (Latvijas Universitāte, 2023)
      21. gadsimtā ir bezgalīgu tehnoloģisko iespēju un neierobežotu cilvēku centienu laikmets. Tehnoloģijas aizņem neatņemamu cilvēku ikdienas dzīves sastāvdaļu, piemēram, internets, dators un telefons. Mūsdienās saskarnes un ...
    • Telpas dziļuma uztveres faktori VR vidē 

      Zvejnieks, Ritvars (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba “Telpas dziļuma uztveres faktori VR vidē” mērķis ir izpētīt dažādu telpas dziļuma norāžu ietekmi objektu attālumu noteikšanai virtuālās realitātes vidē. Darba autors vēlas noskaidrot vai izveidojot dažādus ...
    • Telpiskā dziļuma un formas īpašību uztvere virtuālās realitātes vidē 

      Miezis, Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darbs „Telpiskā dziļuma un formas īpašību uztvere virtuālās realitātēs vidē” tika izstrādāts ar mērķi veikt pētījumu par objekta attāluma un augstuma noteikšanu VR, kur mērķa objekti ir novietoti iepriekš noteiktos ...
    • Telpisku faktoru ietekme notikumu uztverē 

      Ņikitins, Kristers (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darbā “Telpisku faktoru ietekme uz notikumu uztveri” tiek skaidrots kas ir notikums un kā notiek tā uztvere. Darbā tiek aplūkots jēdziens “virtuālā realitāte”, kā arī aprakstīti tehniskie un tehnoloģiskie rīki tās izveidei ...
    • Vizuālu faktoru ietekme uz vizuālo meklēšanu saskarņu lietojumā 

      Neimane, Sintija (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba mērķis ir izpētīt dažādu vizuālo faktoru, konkrētāk, saskarnes izkārtojuma veida un izmantotās krāsu shēmas, ietekmi uz vizuālo meklēšanu saskarnēs. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta vizuālās meklēšanas ...