Now showing items 1-20 of 32

    • 3D galda spēles izstrāde ar Unity spēļu dzinēju 

      Rasa, Krišjānis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darbs apraksta 3D galda spēles izveidi. Spēles funkcionalitāte ietver lokālu spēli diviem spēlētājiem. Spēle ir gājienu balstīta - spēlētāji mainās ar gājieniem. Programmai ir 3D lietotāja saskarne. Spēle ...
    • "Catan" spēles implementācija 

      Novickis, Eduards (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbs apraksta galda spēles “Catan” implementāciju. Spēles funkcionalitāte ietver lokālo spēli četriem spēlētājiem. kura laikā spēlētāji var tirgoties savā starpā vai ar banku, nodarboties ar ēku celtniecību ...
    • "Catan" spēles implementācija 

      Novickis, Eduards (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbs apraksta galda spēles “Catan” implementāciju. Spēles funkcionalitāte ietver lokālo spēli četriem spēlētājiem. kura laikā spēlētāji var tirgoties savā starpā vai ar banku, nodarboties ar ēku celtniecību ...
    • Datorspēļu līmeņu ar adaptīvu sarežģītības pakāpi procedurāla ģenerēšana 

      Zviedris, Uvis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darbā tiek apskatīta procedurālu līmeņu ģenerēšana datorspēlēs. Tiek pētītas divdimensiju līmeņu karšu ģenerēšanas metodes un tiek veikta divdimensionālu alu ģeometrijas ģenerēšana autora veidotā spēlē, izmantojot Unity ...
    • Dažādu simetriju telpu uztvere virtuālajā vidē 

      Isupova, Marija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Virtuālās realitātes izmantošanai ir liels potenciāls telpiskās navigācijas pētīšanā, jo tā sniedz iespēju simulēt jebkuras telpas - gan reālas, gan imagināras, tajā pašā laikā lietotājam radot iegremdēšanās sajūtu virtuālajā ...
    • Īsākā ceļa meklēšanas algoritms spēlē ar labirintu 

      Spručs, Georgs (Latvijas Universitāte, 2024)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 3D pirmās personas spēle ar labirintu, kurā tiek izmantots īsākā ceļa meklēšanas algoritms. Spēle piedāvā iespēju pavadīt brīvo laiku labirinta, kurā spēlētājam jāsavāc visi norādītie ...
    • Jifo spēles programmēšana 

      Jauja, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2015)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D puzles veida spēle radīta iericem ar dažādām operētājsistēmam(Windows,IOS,Android).Spēle piedāvā vairākus līmeņus ar vairākiem pretiniekiem un dažādiem speles elementiem ...
    • Mobilā spēle android ierīcēm 

      Pļešikova, Anna (Latvijas Universitāte, 2024)
      Kvalifikācijas darbā ir sniegts apraksts par 3D mobilo spēli "Burbuļu mazuļi", tās īstenojumu un prasību specifikāciju. Spēlei ir nepieciešama interneta piekļuve un obligāta reģistrācija. "Burbuļu mazuļi" mērķis ir ar ...
    • Procedulārā satura ģenerēšana videospēlēs 

      Buls, Jānis (Latvijas Universitāte, 2023)
      Video spēļu izstrādes vidē tiek pielietoti bieži vien procedurālā satura radoši algoritmi. Šo algoritmu mērķis ir radīt saturu, ko spēles kontekstā varētu izmantot, kā, piemēram, jaunu priekšmetu, monstru vai teritorijas ...
    • Procedurāla trīsdimensionāla labirinta ģenerēšana 

      Kurmis, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba mērķis ir izpētīt procedurālas telpas ģenerēšanas algoritmus datorgrafikas veidošanai un radīt sešu asu brīvas kustības trīsdimensionāla labirinta ģenerēšanas algoritmu. Ar risinājuma palīdzību ir iespējams ...
    • Ritma spēle 

      Červjakovs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D ritma spēles izveide tā prasību specifikācija. Spēle veidota C# programmēšanas valodā ar Unity spēļu dzinēja palīdzību. Spēle sastāv no vairākām kartēm. Kartes sastāv no objektiem(notīm), ...
    • Ritma spēle 

      Červjakovs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D ritma spēles izveide tā prasību specifikācija. Spēle veidota C# programmēšanas valodā ar Unity spēļu dzinēja palīdzību. Spēle sastāv no vairākām kartēm. Kartes sastāv no objektiem(notīm), ...
    • Spēle "Minesweeper" 

      Lauva, Santa (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir izveidot spēli “Minesweeper” ar trīs grūtības līmeņiem. Pievienojot iespēju lietotājiem salīdzināt savus iegūtos rezultātus ar draugiem. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti 4 uzdevumi – programmatūras ...
    • Spēle "Minesweeper" 

      Lauva, Santa (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir izveidot spēli “Minesweeper” ar trīs grūtības līmeņiem. Pievienojot iespēju lietotājiem salīdzināt savus iegūtos rezultātus ar draugiem. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti 4 uzdevumi – programmatūras ...
    • Spēle "Mīnas" 

      Markovska, Marta Anna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta spēles – “Mīnas” izpildījums un tā prasību specifikācija. Spēles darbība norisinās lokālā vidē un paredz vienu lietotāju grupu. Spēles mērķis ir notīrīt spēles laukumu, kurā ir paslēptas ...
    • Spēle "Mīnas" 

      Markovska, Marta Anna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta spēles – “Mīnas” izpildījums un tā prasību specifikācija. Spēles darbība norisinās lokālā vidē un paredz vienu lietotāju grupu. Spēles mērķis ir notīrīt spēles laukumu, kurā ir paslēptas ...
    • Spēles “Memedieval” minimālā darbspējīgā produkta izstrāde 

      Mikoss, Sīmanis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darbā aprakstīta minimālā darbspējīgā produkta izstrāde spēlei priekš Android viedtālruņiem. Izstrāde veikta uz Unity 2017.2.0f dziņa, izmantojot C# programmēšanas valodu. Spēles mērķis ir ar sava karaspēka ...
    • Spēļu "TetroPuzzle" Izstrāde 

      Vorona, Antoņins (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba mērķis bija aprakstīt un izstrādāt spēli “Tetropuzzle”. Lietotne dod iespēju spēlēt spēli.. Lietotne ir domāta kā atsevišķa sistēma, kas strādā tikai ar datiem, kas tiek veidoti spēles processā, pilnīgi ...
    • Šaha apmācības platforma 

      Kurevskis, Armands (Latvijas Universitāte, 2024)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta spēles “Šaha apmācības platforma” izpildījums un tās prasību specifikācija. Spēle ir paredzēta vienam spēlētājam, kura mērķis ir iemācīties spēlēt šahu ar šaha dziņa palīdzību, vai arī ...
    • Telpas dziļuma uztveres faktori VR vidē 

      Zvejnieks, Ritvars (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba “Telpas dziļuma uztveres faktori VR vidē” mērķis ir izpētīt dažādu telpas dziļuma norāžu ietekmi objektu attālumu noteikšanai virtuālās realitātes vidē. Darba autors vēlas noskaidrot vai izveidojot dažādus ...