Now showing items 5728-5747 of 8064

    • Reģionu komiteja- tramplīns pilsoņiem uz Eiropas Savienību 

      Mendoza Jimenez, Javier (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darbā ir analizēta saistība starp Reģionu Komiteju, Eiropas Savienības institūciju, kas sevi definē kā vēletu reģionālo un vietējo pārstāvju politisku asambleju, kuras uzdevums ir veicināt Eiropas integrāciju, un demokrātisko ...
    • Reklāma kā mārketinga komunikāciju metode preču virzīšanai starptautiskā tirgū 

      Līcīte-Lasmane, Agnete (Latvijas Universitāte, 2015)
      Reklāma ir viens no izplatītākajiem un lielāko atdevi nesošajiem mārketinga komunikāciju kanāliem starptautisku uzņēmumu darbā. Tradicionālie reklāmas veidi nostiprina savu vērtību, bet inovācijas šajā nozarē ir sastopamas ...
    • Reklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors. 

      Kupča, Alise (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma ir “Reklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba pētāmā problēma ir saistīta ar reklāmas ietekmes procesu tieši preču un pakalpojumu iegādē un to kā patērētājs uztver reklāmu un ...
    • Reklāma māksla kultūra 

      Bergmane-Ose, Guna (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darba mērķis: pamatojoties uz teorētisko analīzi un primāro informāciju par sociālo attieksmi pret reklāmas māksliniecisko vērtību patērētāju uzvedībā, formulēt pamatnostādnes par reklāmas mākslinieciskām iespējām ...
    • Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā 

      Valtere, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbā „Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā” tiek apskatīta reklāmas nepietiekamās efektivitātes problēma. Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes uzlabošanas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbībā, atklājot tās ...
    • Reklāma un reklāmas izplatīšanas veidi 

      Rudzīte, Inese (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba mērķis - izpētīt reklāmas izplatīšanas veidus un līdzekļus Latvijas tirgū, un pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, noskaidrot, reklāmas izplatīšanas iespējas internetā, tā īpatnības, popularitāti un ietekmi ...
    • Reklāma, SIA Tele 2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi” 

      Domračeva, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma ir „Reklāma, SIA Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi””, tā autore – Kristīne Domračeva. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmu un Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” ...
    • Reklāmas aģentūras "X" pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas 

      Raciborska, Ilze (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darbā „Reklāmas aģentūras „X” pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas” ir pētītas problēmas, kas saistītas ar reklāmas aģentūru darbību Latvijā mūsdienu apstākļos. Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, ...
    • Reklāmas aģentūras produkta mārketings Latvijā 

      Dubrovska, Evija (Latvijas Universitāte, 2008)
      Šī darba saturs ir veltīts reklāmas ražošanas nozares tendenču izpētei Latvijas Republikā, par pamatu ņemot konkrēta šīs nozares pārstāvja, SIA “ONYX reklāma”, darbības izpēti. Šī nozare aktīva kļuva pagājušā gs. 90-o ...
    • Reklāmas analīze un produkcijas virzīšana, izmantojot kompānijas L'Oreal Group piemēru 

      Platonova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarbs veltīts reklāmas jēdziena pētīšanai, kompānijas L'Oreal Group darbības detalizētākai aplūkošanai, kā arī respondentu aptaujas par šī uzņēmuma reklāmu veikšana un tālāka tās analīze. Šis diplomdarbs sastāv no ...
    • Reklāmas Aproces ieviešana tirgū 

      Ivanovs, Aivars (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darba mērķis ir pētot un analizējot firmas, iespējamo patēriņa tirgu un Reklāmas Aproces iespējas, izstrādāt stratēģiju, kuru īstenojot, Reklāmas Aproce tiks ieviesta patēriņa tirgū. Tiek analizēta un izvērtēta ...
    • Reklāmas attīstības tendences Latvijā 

      Rudzīte, Everita (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba mērķis ir analizēt reklāmas attīstības tendences Latvijā, reklāmas regulējumu Latvijā un Eiropas Savienības kontekstā kā arī veikt Latvijas reklāmas mēdiju tirgus prognozēšanu. Bakalaura darbs sastāv no ...
    • Reklāmas attīstības tendences un tās izmantošana uzņēmumā AS Baltijas Izaugsmes Grupa 

      Šarakova, Renata (Latvijas Universitāte, 2008)
      Maģistra darba ietvaros ir apskatītas reklāmas attīstības tendences un tās izmantošana uzņēmumā. Darbā autore izvirzīja sekojošo hipotēzi – uzņēmums nepilnvērtīgi izmanto reklāmas iespējas. Maģistra darba mērķis ir izpētīt ...
    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...
    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...
    • Reklāmas ietekme uz patērētāju izvēles veikšanā 

      Asejevs, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba tēma izvēlēta „Reklāmas ietekme uz patērētāju izvēles veikšanā”. Pastiprinoties konkurencei valstu iekšzemes tirgū, uzņēmumi savas preces un pakalpojumus virza globālajā tirgū. Starptautiskajā mārketingā ...
    • Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību. 

      Kozlovska, Diāna (Latvijas Universitāte, 2007)
      Autores bakalaura darba tēma ir „Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību”. Savu izvēli autore pamato ar to, ka pastāvīga reklāmas ietekme uz patērētājiem ir aktuāla izpētāmā problēma, jo reklāmas ziņojuma sniegtajai ...
    • Reklāmas ietekme uz SIA „FESTIVAL” patērētāju un tās pilnveides iespējas. 

      Orlovs, Kristians Dans (Latvijas Universitāte, 2020)
      Kristians Dans Orlovs. Kvalifikācijas darbs: „Reklāmas ietekme uz SIA „FESTIVAL” patērētāju un tās pilnveides iespējas. Tēmas aktualitāte saistīta ar patērētāju uzvedības paradumiem, kas saistās ar veidu, kā tiek meklēta ...
    • Reklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju. 

      Bērziņš, Juris (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba „Reklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju” mērķis ir izpētīt AS „SEB banka” reklāmas kampaņu efektivitāti un izstrādāt reklāmas pilnveidošanas plānu, lai veicinātu uzņēmuma komunikāciju ...
    • Reklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital. 

      Sproģis, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma ir “Reklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital”. Šī darba mērķis bija izprast kādi ir reklāmas veidi, ar kuru palīdzību var virzīt jaunu un jau esošu produktu tirgū. Noskaidrot kādus reklāmas veidus ...