Now showing items 576-595 of 8064

    • B2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijā 

      Ķigule, Monta (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darbs „B2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājiem priekšstatu par e-komerciju priekšrocībām uzņēmējdarbībā, un kāds ir uzņēmumu skatījums uz B2B attīstību ...
    • Bagātības nevienlīdzīgā sadale pasaulē. Taksācija pārdales ģenēzē un nākotnes perspektīvas 

      Feldberga, Evita (Latvijas Universitāte, 2012)
      Diplomdarbā ar nosaukumu "Bagātības nevienlīdzīgā sadale pasaulē. Taksācija pārdales ģenēzē un nākotnes perspektīvas" ir atspoguļota globāli aktuāla problēma – bagātības koncentrācija. Par bagātību šī darba ietvaros tiek ...
    • Bakalaura studentu piesaistes stratēģijas Latvijas augstskolās: Latvijas Universitātē, Rīgas Juridiskajā augstskolā, Stokholmas Ekonomikas augstskolā Rīgā 

      Zeidaka, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darba mērķis ir balstoties uz veikto analīzi maģistra darbā dot priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai Latvijas augstskolām. Lai nāktu klajā ar priekšlikumiem darba autore veica sekojošus uzdevumus: ...
    • Baknu darbība un tiesiskā regulējuma nepilnības Baltijas valstīs 

      Maldute, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Mūsdienās aktuāli un svarīgi ir nodrošināt vienveidīgu tiesiskā regulējuma piemērošanu un izpildi visās Eiropas Savienības dalībvalstīs. Liels izaicinājums, ar kuru saskārās Eiropas Savienības institūcijas, dalībvalstis ...
    • Balsošanas vecuma samazināšana kā jauniešu līdzdalību veicinošs faktors 

      Ondža, Diāna (Latvijas Universitāte, 2012)
      Ikvienā demokrātiskā valstī sabiedrības līdzdalībai lēmumu pieņemšanā ir būtiska nozīme, veidojot saikni starp indivīdu un valsti, un dalība vēlēšanās ir kļuvusi par izplatītāko līdzdalības veidu. Eiropas Padome jau pirms ...
    • Baltic Beach Hotel SPA piedāvājuma pilnveidošana 

      Ļeonova, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darba nosaukums ir „Baltic Beach Hotel SPA piedāvājuma pilnveidošana”. Darba apjoms ir 75 lpp. Darbā ir ietvertas 9 tabulas, 18 attēli un 5 pielikumi. Darba literatūras saraksts sastāv no 96 nosaukuma. Darba mērķis - izpētīt ...
    • "BALTIC MOBILITY OU" vadīšana un tās pilnveidošana Baltijas valstīs 

      Ivanāns, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2013)
      Jēdziens „franšīze” ikdienā tiek lietots masu saziņas līdzekļos un citur, tomēr šis uzņēmumu vadīšanas organizēšanas veids Baltijas valstīs ir parādījies salīdzinoši nesen – tikai 20.gs. deviņdesmitajos gados. No tā laika ...
    • BALTIC TAXI pakalpojumu virzīšana tirgū 

      Ratnieks, Armands (Latvijas Universitāte, 2010)
      Uzņēmumiem konkurences apstākļos ir jāspēj izcelties konkurentu vidū, piesaistot klientus, kas ir veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā, tādēļ jo īpaši lielu nozīmi ir nepieciešams piešķirt produkta virzībai tirgū. Darbā ir ...
    • Baltijas akcijas tirgus analīze 

      Pjazinga, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir Baltijas akciju tirgus analīze. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz Baltijas akciju tirgus analīzi, identificēt nozīmīgākas tirgus darbības problēmas un pārvaldības nepilnības, un izstrādāt ...
    • Baltijas akciju sabiedrību finanšu rādītāju mijiedarbība ar akciju cenu 

      Gļauda, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2015)
      Akciju tirgū tiek lietoti daudz un dažādi finanšu rādītāji uzņēmumu novērtēšanā, lai sniegtu priekšstatu par uzņēmuma rezultātiem. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātniskās literatūras izpēti, novērtēt uzņēmumu ...
    • Baltijas akciju tirgu reakcija uz emitentu ziņu paziņojumiem 

      Ķiete, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2008)
      Maģistra darba tēma ir “Baltijas akciju tirgu reakcija uz emitentu ziņu paziņojumiem”. Līdzšinējie pētījumi par Baltijas akciju tirgus informācijas efektivitāti norāda, ka tirgi tuvojas vājas formas efektivitātei, kamēr ...
    • Baltijas akciju tirgus analīze 

      Pruceva, Jekaterīna (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba tēma ir „Baltijas akciju tirgus analīze”. Mūsdienās akciju tirgum pievērš daudz uzmanības, jo tas ir viens no svarīgākajiem kapitāla pieauguma avotiem. Baltijas valstīs akcijas ir viens no visizplatītākajiem ...
    • Baltijas akciju tirgus dinamikas analīze un izvērtējums 

      Vasiļjevs-Jekimovs, Mihails (Latvijas Universitāte, 2013)
      Diplomdarbs „Baltijas akciju tirgus dinamikas analīze un izvērtējums”, Rīga, 2013. – 70. lpp. Darba mērķis ir izvērtēt vērtspapīru tirgus attīstību ietekmējošos faktorus Latvijā un Baltijas vērtspapīru tirgū. Aktualitāte: ...
    • Baltijas akciju tirgus efektivitāte 

      Sukurs, Sandis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba mērķis ir uz Tirgus efektivitātes teorijas un Baltijas akciju tirgus efektivitātes analīzes un novērtējuma pamata, izstrādāt secinājumus par Tirgus efektivitātes teorijas lietderību investējot Baltijas ...
    • Baltijas elektroenerģijas tirgus izpēte 

      Freimane, Ina (Latvijas Universitāte, 2007)
      Praktiski visā pasaulē un arī Latvijā ir ticis atzīts, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas attīstības mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte paaugstinās, aktivizējoties konkurencei un uzlabojoties ...
    • Baltijas jūras ostu salīdzinošs novērtējums 

      Paškovska, Diāna (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma ir Baltijas jūras ostu salīdzinošs novērtējums. Darbs sastāv no ievada, četrām lielām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba mērķis ir izanalizēt piecas Baltijas jūras reģiona ostas pēc kravas ...
    • BALTIJAS JŪRAS TRANSPORTA LOMA TŪRISTU PIESAISTĒ BALTIJAS VALSTĪS 

      Vītola, Ilze (Latvijas Universitāte, 2008)
      Šī bakalaura darba autore ir Ilze Vītola, Latvijas Universitātes, Ekonomikas un Vadības fakultātes, Tūrisma un Viesnīcu Vadības studiju programmas, 4.kursa studente. Darba nosaukums ir “Baltijas jūras transporta loma tūristu ...
    • Baltijas jūras valstu reģionālā attīstība 

      Fedotova, Darja (Latvijas Universitāte, 2010)
      Sadarbība starp valstīm un reģioniem ir galvenais dzinējspēks, kas veidojas savstarpējo attiecību, partnerības un uzticības rezultātā. Padziļinoties globālajiem politiskās un ekonomiskās integrācijas procesiem, reģionālās ...
    • Baltijas jūras valstu reģionālā attīstība 

      Medvedeva, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2010)
      Reģions ir teritorija, kuru vieno kopīgi resursi, līdzīgas tirdzniecības iespējas un tas padara reģiona valstis par atkarīgiem viena no otras. Reģiona ietvaros notiek cieša sadarbība, kur valstis var pārņemt citu valsts ...
    • Baltijas līzinga tirgus izpēte 

      Tomsons, Ronalds (Latvijas Universitāte, 2016)
      Līzings ir finanšu instruments, kas darbojas kā alternatīva kredītam, tā nozīmība ekonomiskajā sistēma ik gadu pieaug. Tomēr līzinga tirgū pastāv arī nepilnības un īpatnības kas raksturīgas tikai līzinga darījumam. Bakalaura ...