Now showing items 1-2 of 2

    • Reklāmizjokošanas elementu pielietojums mārketinga komunikācijās. 

      Haritonova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba tēma ir „Reklāmizjokošanas elementu pielietojums mārketinga komunikācijās”. Mārketinga komunikāciju joma nepārtraukti attīstās atbilstoši jaunām tendencēm sabiedrībā, izmaiņām patērētāju vēlmēs un vajadzībās, ...
    • Uz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma. 

      Haritonova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2017)
      Maģistra darba Uz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma mērķis ir izpētīt uz bērnu auditoriju vērstas mārketinga komunikācijas būtību un īpatnības, analizēt patērētāju ...