Now showing items 1-20 of 3336

    • A/S "Drogas" darbinieku integrēšana konkrētā amatā un apmācību projekta izstrāde. 

      Tilgale, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma ir A/S „Drogas” darbinieku integrēšana konkrētā amatā un apmācību projekta izstrāde. Darba mērķis ir izvērtēt A/S „Drogas” apmācību sistēmā esošos procesus un noskaidrot konkrēta amata apgūšanā iesaistīto ...
    • A/S "Grindeks"starptautiskā konkurētspēja 

      Meščerjakova, Vera (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba tēma ir “Grindeks” starptautiskā konkurētspēja. Darbā tiek analizēts AS “Grindeks”, kas ir viens no vadošajiem farmācijas uzņēmumiem Baltijas valstīs. Bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma „Grindeks” starptautiskās ...
    • A/S "Laima" darbinieku motivēšana 

      Kezika, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbs tika izstrādāts lai izpētītu un novērtētu uzņēmuma AS „LAIMA” esošo personāla motivācijas politiku un izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai un efektīvai pielietošanai kompānijas un darbinieku kopīgo mērķu ...
    • A/S "Latvijas balzams" vadības pilnveidošanas virzieni 

      Jace, Dārta (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba mērķis ir apkopot vadības teoriju un veikt A/S “Latvijas balzams” vidēja līmeņa vadītāju vadības efektivitātes izvērtējumu un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā daļā ir apkopotas ...
    • A/S "Liepājas Metalurgs" finanšu analīze 

      Ruperte, Eva (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba tēma ir Akciju sabiedrības „Liepājas Metalurgs” finanšu analīze. Darba mērķis ir atklāt finanšu analīzes būtību un parādīt tās ietekmi uz uzņēmuma sekmīgu darbību. Darbā ir parādīts, ka analizējot apkopotos ...
    • A/S "Rīgas piena kombināts" mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā 

      Polijektovs, Vladislavs (Latvijas Universitāte, 2009)
      Vladislavs Polijektovs. Bakalaura darbs A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā. Bakalaura darbā analizēta A/S „RPK” mārketinga stratēģija Latvijas piena nozares tirgū. Ka arī ...
    • A/S "Rīgas Siltums" fiananšu analīze 

      Maļčenko, Viktors (Latvijas Universitāte, 2007)
      Diplomdarba tēma ir A/S „Rīgas Siltums” finansiālās darbības analīze. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt A/S „Rīgas Siltums” finanšu stāvokli un izstrādāt priekšlikumus finansiālā stāvokļa pilnveidei. Pirmo nodaļu autors velta ...
    • A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze. 

      Krievāne, Solvita (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darba temats ir „A/S „SEB Latvijas Unibankas” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko nostādņu analīzi, izpētīt veidoto mārketinga komunikāciju ...
    • A/S AirBaltic Corporation iekšējās komunikācijas analīze. 

      Maslova, Elīna (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “ AS AirBaltic Corportation iekšējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis ir balstoties uz teorijas aspektiem veikt AirBaltic iekšējās komunikācijas analīzi un izvirzīt priekšlikumus iekšējās ...
    • A/S Aldaris stratēģiskās vadīšanas pilnveidošanas virzieni. 

      Melnacis, Guntis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba tēma ir A/S „ALDARIS” stratēģiskās vadīšanas pilnveidošanas virzieni. Savukārt darba mērķis ir izpētīt un analizēt A/S „ALDARIS” uzņēmuma darbību, tās stratēģiskās vadīšanas virzienus, jo A/S „ALDARIS” ir ...
    • A/S Aldaris zīmola analīze un tā attīstības perspektīvas 

      Tarans, Jurijs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Latvijā zīmolvedība kļūst par menedžmenta un mārketinga svarīgu sastāvdaļu daudzos uzņēmumos. Tādēļ par darba tēmu izvēlēta konkrēta uzņēmuma zīmola analīze un tā attīstības perspektīvas. Bakalaura darba mērķis ir, ...
    • A/S Lauma konkurētspējas vadības pilnveidošana 

      Kokorišs, Andris (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba tēma ir “A/S Lauma konkurētspējas vadības pilnveidošana”. Darba pētījums ir par konkurētspējas vadības pilnveidošanas iespējām vienā no lielākajiem tekstilrūpniecības uzņēmumiem Latvijā. Bakalaura darba ...
    • "A/S PET Baltija" kvalitātes pārvaldību sistēmu loma uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanā 

      Goldšteins, Jānis (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba tēma ir ,,A/S PET Baltija’’ kvalitātes pārvaldību sistēmu loma uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt A/S PET Baltija kvalitātes pārvaldības sistēmu darbības ...
    • A/S Swedbank mārketinga komunikācija sociālajos medijos. 

      Meiere, Elīna (Latvijas Universitāte, 2014)
      Informācijas tehnoloģiju straujā attīstība atstāj milzīgu iespaidu uz cilvēku paradumiem, tā veidojot arvien jaunus izaicinājumus un iespējas mārketinga un komunikāciju speciālistiem. Viens no izaicinājumiem - sociālie ...
    • A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīze 

      Šulce, Sintija (Latvijas Universitāte, 2011)
      Sintija Šulce. Bakalaura darbs „A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darbā analizēti A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju veidi, līdzekļi un to efektivitāte. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties ...
    • A/S „SAKU METALL” sadales analīze. 

      Stūrmanis, Kaspars (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darbs ir izstrādāts par tēmu „Saku Metall sadales analīze” un tā mērķis ir novērtēt sadales un sadales kanālu organizatoriskos un lēmumu pieņemšanas procesus a/s „Saku Metall” kā no teorētiskā, tā no praktiskā ...
    • A/S „SEB bankas” uzkrājuma produkta „Pilngadības depozīts” konkurences pozīcijas novērtējums. 

      Rēdmane, Liena (Latvijas Universitāte, 2009)
      LIENA RĒDMANEA/S „SEB BANKAS” UZKRĀJUMA PRODUKTA „PILNGADĪBAS DEPOZĪTS” KONKURENCES POZĪCIJAS NOVĒRTĒJUMS Bakalaura darbs satur:61 lpp. (bez pielikumiem), 12 tabulas, 9 attēlus un 5 pielikumus Bakalaura darba pirmajā ...
    • A/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors. 

      Grāvīte, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt A/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojumu kā patērētāju izvēli ietekmējošu faktoru, atklāt ar jogurta iepakojuma izveidi saistītas nepilnības, un izstrādāt ...
    • A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze un komunikāciju plāna izstrāde 

      Cepko, Oksana (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbs „A/S „Valmieras piens” marketinga komunikaciju analize un komunikaciju plana izstrade”. Bakalaura darba merkis ir, pamatojoties uz teorijas atzinam par marketinga komunikacijam, izanalizet A/S „Valmieras ...
    • A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze. 

      Cepko, Oksana (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darbs „A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijām, izanalizēt A/S „Valmieras piens” uzņēmuma mārketinga ...