Now showing items 1-2 of 2

    • Latvijas B2B uzņēmumi globālajās vērtību ķēdēs. 

      Malyavina, Valeria (Latvijas Universitāte, 2020)
      Latvijas uzņēmumi netiek pārstāvēti globālajās vērtību ķēdēs pietiekamā apmērā. Iesaistīšanās globālajās vērtību ķēdēs prasa uzņēmumiem ieguldīt lielus finansiālus līdzekļus uzņēmumu un produktu attīstībā, uzņēmuma kopējo ...
    • Rīgas brīvostas uzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas analīze. 

      Verzemniece, Diāna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Maģistra darba tēma ir Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas analīze. Maģistra darba mērķis, ir pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga komunikāciju, ekspertu aptaujas rezultātu ...