Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "Z paaudze"
Now showing items 1-6 of 6
-
“Influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram”.
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba “influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram” mērķis ir, izpētīt "influenceru” veidotā satura ietekmi uz Y un Z paaudzi sociālajā medijā “Instagram”, izstrādāt ... -
Mārketinga komunikācijas saturs kā jauniešu lēmuma pieņemšanas faktors augstākās izglītības iestādes izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga satura teorijas atziņām, universitāšu studentu uzņemšanas kampaņās izmantoto MK instrumentu kontentanalīzi, jauniešu aptaujas rezultātu analīzi un universitāšu mārketinga ... -
"X","Y" un "Z" paaudžu maiņas ietekmes uz "Nacionālais attīstības plāns" prioritātēm
(Latvijas Universitāte, 2019)Problēmas būtība – Izstrādātais “Nacionālais attīstības plāns 2014.-2020.gadam” galvenokārt atbilst Y paaudzes mērķiem, vērtībām un citām pazīmēm, mazāka atbilstība vērojama X un Z paaudžu mērķiem, vērtībām un citām pazīmēm. ... -
X, Y un Z paaudzes motivācijas faktori darba vidē un to ietekme uz organizācijas motivēšanas stratēģijas izveidi
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darbs " X, Y un Z paaudzes motivācijas faktori darba vidē un to ietekme uz motivēšanas stratēģijas izveidi" tika izstrādāts ar mērķi noskaidrot, vai dažādām paaudzēm ir atšķirīgi motivācijas faktori darba vidē ... -
Z paaudzes darba motivācijas noteicošie faktori un to ietekme uz uzņēmuma kopējo motivācijas sistēmu.
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir „ Z paaudzes darba motivācijas noteicošie faktori un to ietekme uz uzņēmuma kopējo motivācijas sistēmu’’. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz teorijās sniegtajām atziņām par darba motivāciju un ... -
Z-paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju
(Latvijas Universitāte, 2022)Sandra Liepa. Bakalaura darbs “Z paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Z paaudzes patērētāju uzvedību un, pamatojoties uz literatūras analīzi un autores ...