Now showing items 1-4 of 4

    • Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Rimi Latvia". 

      Deisons, Haralds (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Rimi Latvia’’. Bakalaura darba mēŗkis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, esošo komunikāciju izpēti ...
    • Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVA 

      Osadčenko, Arina (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un ...
    • Mārketinga komunikāciju novērtējums uzņēmumā "Narvesen" 

      Seifullajevs, Rolands (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju pielietojumu uzņēmumā „Narvesen” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus ...
    • Uzņēmuma AS “SWEDBANK” mārketinga komunikāciju analīze privātpersonu piesaistes kontekstā. 

      Milakne, Laila (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma AS “Swedbank” privātpersonu mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ...