Now showing items 3692-3711 of 4978

    • Runas prasmju attīstīšana individuālās valodas studijās 

      Poļežajeva, Natālija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Maģistra darbā tiek pētīta runas prasmju attīstīšana individuālās valodas studijās. Darba mērķis ir atrast efektīvus runas prasmju attīstīšanas veidus individuālā apmācībā. Darba teorētiskā daļa aplūko teoriju par individuālo ...
    • Runas prasmju mācīšana neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos bezdarbniekiem 

      Grigorjeva, Elīna (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbā ir izpētīti veidi, kā labāk attīstīt runas prasmes personām, kuras apgūst angļu valodu neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos, kas domāti bezdarbniekiem. Teorētiskajā daļā ir apsvērta valodas ...
    • Runas spēju attīstība komunikatīvās situācijās angļu valodas stundās 

      Sugrobova, Ludmila (Latvijas Universitāte, 2007)
      Eiropas Savienības “Baltā grāmata” iepazīstina ar domu par nepieciešamību apgūt svešvalodas kā vienu no pamata principiem, lai izdzīvotu jebkurā mūsu dzīves jomā. Turklāt mūsdienās cilvēkiem ir plašas iespējas strādāt ...
    • Runas Tacita vēsturiskajā biogrāfijā Agrikola (rētoriskā analīze) 

      Felzenberga, Aiga (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba tēma ir Runas Tacita vēsturiskajā biogrāfijā Agrikola (rētoriskā analīze). Šī darba mērķis ir runās Tacita vēsturiskajā biografijā Agrikola izpētīt rētorikas teorētisko nostādņu izmantojumu, par pamatu ņemot ...
    • Runas žanra “preses paziņojums” īstenošanas specifika dažādās saziņas vietnēs. 

      Tresvjacka, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs ir veltīts runas žanra “preses paziņojums” īstenošanas specifikai mūsdienu drukātajos un elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Pamatojoties uz vadošiem Latvijas drukātajiem izdevumiem un Interneta portāliem ...
    • Runāšanas prasmju attīstība izmantojot atstāstīšanu 

      Manija, Sofiko (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba tēma ir "Runāšanas Prasmju Attīstīšana Izmantojot Atstāstīšanu". Tā ir balstīta uz atstāstīšanas metodi, kas palīdz attīstīt runāšanas prasmes. Darba galvenais mērķis ir izpētīt atstāstīšanas nozīmi runāšanas ...
    • Runāšanas prasmju attīstīšana grupām ar dažādiem zināšanu līmeņiem 

      Kazanovska, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darbs ir veltīts esošo runāšanas mācīšanas, kā arī grupu ar dažādiem zināšanu līmeņiem un spejām apmācības metožu un teoriju analīzei, ka arī veidu kā tie var būt apvienoti lai palīdzētu visas klases skolēniem, neatkarīgi ...
    • Runāšanas prasmju attīstīšana pamatskolas skolēniem 

      Rēpele, Danute (Latvijas Universitāte, 2019)
      Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā, pielietojot dažādus runāšanas uzdevumus angļu valodas stundās, varētu attīstīt un uzlabot pamatskolas skolēnu runāšanas prasmes. Pirmā nodaļa sniedz ieskatu teorijā par pusaudžu ...
    • Runāšanas prasmju attīstīšana vidusskolā 

      Kovaļenko, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2009)
      Šajā zinātniskajā darbā tiek pētīti skolnieku runas un komunikācijas iemaņu attīstības līdzekļi. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota runas loma un mērķi svešvalodu apmācības procesā, un runas procesi, kā arī tiek izskatīta ...
    • Runāšanas prasmju attīstīšanas kursa izveide vidēja līmeņa studentiem 

      Karpovs, Aleksejs (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs pēta uz televīzijas seriāla balstītu runāšanas kursa izveidi un realizēšanu vidēja līmeņa studentiem (B1 līmenis) Pētījuma mērķis bija izveidot un realizēt kursu vidēja līmeņa studentiem ar televīzijas ...
    • Runāšanas prasmju mācīšana dažāda vecuma studentiem 

      Mamikoņjana, Veronika (Latvijas Universitāte, 2012)
      Runašana ir viens no nozīmīgākajiem katras valodas aspektiem tā kā tā ir galvenais valodas saziņas veids. Turklāt, runāšana ir ļoti sarežģīts process kas prasa daudzu orgānu darbu. Tieši tāpēc ir svarīgi attīstīt runāšanas ...
    • Runāšanas prasmju pilnveide, izmantojot stāstus 

      Dakse, Madara (Latvijas Universitāte, 2016)
      Runāšanas prasmes tiek izmantotas katru dienu. Runa ir valodas prasme, kas palīdz komunicēt. Tas ir sarežģīts process, kas iekļauj citas valodu prasmes un runas orgānus. Tāpēc ir svarīgi attīstīt runāšanas prasmes. Bakalaura ...
    • Runāt no Sirds: Sazvērestību Teoriju Leģitimācijas Gadījuma Analīze 

      Alksne, Māra (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir attīstīt izpratni par sazvērestības teorijām caur gadījuma analīzi, kas apskata tiešsaistes grupu Telegram grupa X ziņapmaiņas vietnē Telegram, kurā tiek ievietotas un apspriestas sazvērestības teorijas. ...
    • Runātāja pašpozicionējums Līsija tiesu runās 

      Biseniece, Ilze (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darba mērķis ir atklāt emocijas, ar kuru palīdzību runātājs veido savu tēlu klausītājos Līsija tiesu runās. Teorētiski balstoties uz Aristoteļa darbā Retorika apskatīto emociju raksturojumu. Aristotelis plaši apraksta ...
    • Runātāja pragmatika komiksa "Pīķa dāma" dialogos. 

      Blažnova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darbs veltīts runātāja pragmatikai dialogos komiksu grāmatas "Pīķa karaliene". Pētījuma mērķis ir veikt pragmatisku dialogu analīzi. Izmantojot empīriskā pētījuma metodi, autors analizē dialogus un parāda runātāja pragmatiku. ...
    • Runātāja retoriskais portrets pandēmijas situācijā. 

      Krutofala, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darbs ir veltīts komunikatīvo dominantu izpētei runātāja retoriskājā portretā COVID-19 situācijā. Autora mērķis ir veikt izteicienu kopuma "stratēģisku" analīzi, kas dod iespēju retoriski attēlot divus ārstus ...
    • Runātprasmes pilnveide latviešu valodas kā otrās valodas stundās 

      Beikmane, Dina (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarba „Skolēnu runātprasmes pilnveide otrās valodas stundās” mērķis ir izpētīt dažādus runas uzdevumu veidus, kas izmantojami latviešu valodas kā otrās valodas stundās un veicina skolēnu runas prasmes pilnveidošanu. Darbā ...
    • Rutas Benediktas darba“Krizantēma un zobens” analīze 

      Tumase, Ieva (Latvijas Universitāte, 2017)
      Kopsavilkums Bakalaura darba Rutas Benediktas “Krizantēma un zobens” analīze mērķis ir apskatīt kritiķu viedokli par Benediktas darbā izvirzītajām japāņu uzvedības modeļu teorijām, kā arī aplūkot tajā nepieminētus, bet ...
    • Rūdolfa Blaumaņa dramaturģijas motīvu transformācija Māras Zālītes un Evitas Sniedzes lugās 

      Jansone, Madara (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba „Rūdolfa Blaumaņa dramaturģijas motīvu transformācija Māras Zālītes un Evitas Sniedzes lugās” mērķis ir, sastatot Rūdolfa Blaumaņa lugas ar Māras Zālītes un Evitas Sniedzes lugām, atklāt gan paralēles un ...
    • Rūdolfs Blaumanis vācbaltiešu kultūras kontekstā laika posmā no 1887. - 1894. gadam 

      Dzenīte, Dārta (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šis pētījums attēlo 19. gs. vācbaltiešu lomu Rūdolfa Blaumaņa attīstībā 19. gs. 80 – to un 90 – to gadu beigās ceļā par izcilu latviešu rakstnieku. Vācbaltiešu kultūra sniedza rakstniekam, kā arī latviešu literatūrai tos ...