Now showing items 1-4 of 4

    • Baltijas valstis kā izejošā Ķīnas tūrisma galamērķis 

      Jegi, Sabīne (Latvijas Universitāte, 2019)
      Augošais Ķīnas izejošā tūrisma apjoms piesaista tūrisma galamērķu uzmanību visā pasaulē, tai skaitā arī Baltijas valstīs. Baltijas valstis izmanto vienotu mārketinga pieeju, lai popularizētu šo reģionu kā tūrisma galamērķi ...
    • Ceļošana un identitāte: mugursomnieku gadījums 

      Ozoliņa, Daiga (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darbā tiek pētīts kā sievietes mugursomnieces apraksta un piedzīvo kustību un kā viņas veido savus uzskatus par ceļošanu. Pētījums norāda uz galvenajiem faktoriem, kas ietekmē sieviešu izvēli un pieredzi esot kustībā kā ...
    • Tūrisma tekstu tulkošana un ar to saistītās problēmas 

      Grigulis, Olafs Pēteris (Latvijas Universitāte, 2015)
      Tūrisms ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm pasaulē. Šajā pakalpojumu nozarē informācijai par produktu ir noteicoša loma pārdošanas procesā – produktu nevar aptaustīt, tikai par to uzzināt. Tā kā liela daļa šīs ...
    • Tūrisma terminoloģijas morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienu salīdzinošā analīze franču un latviešu valodā 

      Vilmane, Gita (Latvijas Universitāte, 2019)
      Šī pētījuma mērķis ir noteikt un salīdzināt morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienus tūrisma terminos no franču un latviešu valodas tūrisma brošūrām. Pētījuma pirmajā daļā izstudēti terminoloģijas modeļi un nodefinēts ...