• Angļu valodas mācīšanās agrīnā vecumā 

      Ņikitina, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darbs ir pētījums par angļu valodas mācīšanas metodiku bērniem vecumā no trim līdz desmit gadiem, pievēršot īpašu uzmanību bērnu prasmēm minētajā vecumā. Darba teorētiskajā daļā minētas zinātniskās teorijas ...
    • Audiovizuālo līdzekļu izmantošana angļu valodas mācīšanā 

      Pakule, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarbs veltīts tēmai par ir audio-vizuālo līdzekļu izmantošanu angļu valodas mācīšanā. Darba autora mērķis ir iedziļināties minētajā metodoloģijā pētot to daudzveidību un pielietojuma iespējas mācot angļu valodu. Tā ...
    • Grupu darbs runas prasmju attīstībai angļu valodā 9.klasē 

      Ivanova, Irēna (Latvijas Universitāte, 2011)
      Diplomdarbs „Grupu darbs runas prasmju attīstībai angļu valodā 9. klasē” ir pētījums par runas prasmju pilnveidi, izmantojot grupu darbu angļu valodas stundās. Diplomdarba tēma tika izvēlēta ar mērķi pierādīt komunikatīvā ...
    • Idiomu mācīšana ar laikrakstu virsrakstiem 

      Pavāre, Zane (Latvijas Universitāte, 2014)
      Idiomas sastāda svarīgu vārdu krājuma daļu, kas nepieciešama svešvalodu apguvējiem, lai spētu izprast pārnesto nozīmi, kas sastopama apgūstamajā valodā. Tādēļ zinātniskā darba mērķis ir izpētīt to, vai ir efektīvi mācīt ...
    • Kultūras apziņas nozīme angļu valodas apguvē 

      Tralla, Aiga (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbā pētīta kultūras apziņas nozīme angļu valodas apguvē. Darba mērķis ir izzināt kā kultūras apziņa veicina starpkultūru izpratnes kompetenci. Darbs sastāv no divām daļām-teorētiskās un praktiskās. Darba ...
    • Laikrakstu virsrakstos izmantotās kultūras atsauces 

      Stelpe, Monta (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs atspoguļo kultūras atsauču lietojumu avīžu virsrakstos. Darbā ir sešas nodaļas. Pirmā nodaļa sniedz pārskatu par kultūras, aisberga kultūras modeļa, kultūras apziņas, kā arī populārās kultūras un kultūras ...
    • Lasīšanas prasmju un stratēģiju attīstīšana skolēniem ar vidēja līmeņa angļu valodas zināšanām 

      Romašenoka, Alla (Latvijas Universitāte, 2008)
      Diplomdarba mērķis bija noteikt mācīšanas prasmju un stratēģiju apgūšanas nozīmi mācību procesa norisē un pierādīt, ka šo prasmju integrācija un trenēšana klasē ir efektīvs mācību paņēmiens. /Mācīšana vidējā līmeņa angļu ...
    • Mācību grāmatā "New English File" tekstos iekļautā vārdu krājuma apguves veidi 

      Seļivanova, Jevgeņija (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darba mērķis ir izpētīt paņēmienus, kuri veicina studentu vārdu krājuma bagātināšanu ar mācību grāmatu palīdzību. Pētījuma ietvaros tika veikta situācijas analīze kombinācijā ar mijiedarbības analīzi. Situācijas analīzes ...
    • Motivācijas loma svešvalodu apguvē 

      Golubova, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba nosaukums ir „Motivācijas loma svešvalodu apguvē”. Šī pētījuma mērķis ir analizēt un identificēt motivāciju svešvalodu apguvē un pētīt faktorus, kas to veicina. Bakalaura darbā tiek pētīta motivācija, ...
    • Precīzas vārdu izvēles un brīva valodas lietojuma nozīme svešvalodu apguvē 

      Kraukle, Ieva (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba tēma ir “Precīzas vārdu izvēles un brīva valodas lietojuma nozīme svešvalodas apguvē”. Darbam ir divi mērķi. Pirmais mērķis ir noskaidrot principus, pēc kuriem angļu filoloģijas pirmā un ceturtā kursa ...
    • Skolēnu motivācija un motivāciju stratēģiju lietošana angļu valodas mācīšanai vidusskolā 

      Moldovana, Dina (Latvijas Universitāte, 2012)
      Skolēnu motivācija tiek uzskatīta par būtisku veiksmīgas mācīšanās procesa sastāvdaļu un pastāv uzskats, ka motivācijas stratēģiju pielietošana uzlabo skolēnu motivāciju. Diplomdarba tēmas izvēli noteica autora interese ...
    • Skolēnu motivācijas veicināšana angļu valodas stundās 

      Renge, Ludmila (Latvijas Universitāte, 2008)
      Diplomdarbā „Skolēnu motivācijas veicināšana angļu valodas stundās” pētītas dažādas stratēģijas skolēnu motivācijas veicināšanai, un tā mērķis ir atklāt visefektīvākos paņēmienus šī nolūka sasniegšanai. Darbs sastāv ...
    • Skolotāju un skolēnu motivācijas mijiedarbība svešvalodas stundās 

      Kraģe, Indra (Latvijas Universitāte, 2010)
      Diplomdarbā ”Skolotāju un skolēnu motivācijas mijiedarbība svešvalodu stundās” pētīta skolotāju motivācija un tās ietekme uz skolēnu motivāciju. Diplomdarba mērķis ir izpētīt motivāciju ietekmējošos faktorus un izzināt, ...
    • Stāstu izmantošana valodas stundās sākumskolā 

      Ņikitenko, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbā pētīta stāstu izmantošana valodas stundās sākumskolā. Darba teorētiskajā daļā sniegts zinātniskās literatūras pārskats, kā arī uzskatāmi parādīts, kā stāstus var izmantot svešvalodas mācīšanā, savukārt ...
    • Studentu komunikatīvās kompetences attīstīšana apgūstot mērķvalodas vārdu krājumu 

      Vizbule, Ludmila (Latvijas Universitāte, 2008)
      Diplomdarba mērķis ir pierādīt, ka daudzveidīga vārdu krājuma mācīšanas un tā apguves uzdevumu lietošana, kā arī apgūtā materiāla regulāra nostiprināšana paaugstina studentu spēju apgūt vārdu krājumu mērķvalodā, tādējādi ...
    • Tiešsaistes uzziņu instrumentu efektivitātes izpēte , lietojot mērķtiecīgus uzdevumus 

      Rutule, Aija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Diplomdarbs „Tiešsaistes uzziņu instrumentu efektivitātes izpēte, lietojot mērķtiecīgus uzdevumus” atspoguļo tā autora praktisko darbību un teorētiskos pētījumus viena mācību gada laikā Kuldīgas 2. vidusskolā un Latvijas ...
    • Uzskates materiāli vārdu krājuma mācīšanai sākumskolā 

      Marčevska, Natālija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarba mērķis ir pievērst uzmanību vizuālo uzskates līdzekļu būtiskajai lomai mācīšanas/mācīšanās procesā pamatskolas līmenī. Darbā analizēta teorētiskā literatūra, kurā aplūkota vārdu krājuma apguves nozīme, vizuālo ...
    • Vārdu krājuma apguve ar ekstensīvās lasīšanas palīdzību 

      Kezika, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2012)
      Šī darba mērķis ir izpētīt un analizēt ekstensīvās lasīšanas ietekmes līmeni uz studentu vārdu krājumu, kā arī noteikt stratēģijas, kas var uzlabot lasīšanas izpratni untādējādi paplašināt studentu vārdu krājumu. Šī pētījuma ...
    • Vizuālo materiālu izmantošana vārdu krājuma mācīšanā sākumskolā 

      Capļina, Olga (Latvijas Universitāte, 2011)
      Diplomdarbā „Vizuālo materiālu izmantošana vārdu krājuma mācīšanā sākumskolā” pētīta vizuālo materiālu loma vārdu krājuma mācīšanas-mācīšanās procesā sākumskolas skolniekiem. Darba mērķis ir atklāt sekmīgas vārdu krājuma ...