Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 2443-2462 of 4561
-
Mobilie bibliotēku pakalpojumi – esošā situācija, iespējamie risinājumi, attīstība
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Mobilie bibliotēku pakalpojumi: esošā situācija, iespējamie risinājumi, attīstība” mērķis ir noskaidrot, kādus mobilos bibliotēku pakalpojumus piedāvā Latvijas reģionu galvenās bibliotēkas, kāda ir bibliotēku ... -
Mobilie sociālie tīkli kā digitālā mārketinga rīki: Vine, Snapchat un Tinder
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba “Mobilie sociālie tīkli kā digitālā mārketinga rīki: Vine, Snapchat un Tinder” mērķis ir noskaidrot vai un kā tīkli Vine, Snapchat un Tinder tiek izmantoti kā digitālā mārketinga rīki globālā un lokālā ... -
Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba ''Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi'' mērķis ir noskaidrot, vai un kādas mobilās lietotnes tiek piedāvātas lejupielādēšanai trīs lielāko Latvijas ... -
Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu ("Sīrups", "Popcorn", "Puff", "Avene", "4TEEN girl", "Spicā") reklāmu analīze (2007)
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbā „Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) reklāmu analīze (2007)” ir salīdzinātas priekšapmaksas ... -
Mobilo sakaru operatora "Bite" tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitter
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba „Mobilo sakaru operatora „Bite” tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitter” mērķis ir noskaidrot kādu tēlu ir izveidojusi „Bite” sociālo tīklu vietnēs Facebook un Twitter. Pētījuma ... -
Mobilo sakaru operatoru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darbā “Mobilo sakaru operatoru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums Latvijā” izpētītas uzņēmumu BITE, LMT un TELE2 sociālo mediju mārketinga komunikācijas stratēģijas, identificētas to ... -
Mobilo sakaru priekšapmaksas sarunu kartes "Amigo" zīmola analīze televīzijas reklāmas klipos (2002 ─ 2008)
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbs „Mobilo sakaru priekšapmaksas sarunu kartes „Amigo” zīmola analīze televīzijas reklāmas klipos (2002 - 2008)” ir pētījums, kura mērķis ir atspoguļot Amigo televīzijas reklāmu vēstījuma attīstību un zīmola ... -
Mobings darbavietā
(Latvijas Universitāte, 2011)Bakalaura darba „Mobings darbavietā” mērķis ir aktualizēt un pievērst uzmanību šai problēmai, noskaidrot kā tas izpaužas no mobinga cietušo darbinieku subjektīvā skatījuma, un ko viņi dara, lai aizstāvētu savas tiesības ... -
Mobings un bosings Latvijas publiskās pārvaldes institūcijās
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba „Mobings un bosings Latvijas pārvaldes institūcijās” mērķis ir aktualizēt un pievērst uzmanību mobinga un bosinga problēmai. Noskaidrot kā psiholoģiskais terors izpaužas darbavietā no cietušo subjektīvā ... -
Mobings un naida runa sociālajos tīklos: lietotāju un ekspertu vērtējumi
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Mobings un naida runa sociālajos tīklos: lietotāju un ekspertu vērtējumi” mērķis ir noskaidrot cilvēku attieksmi un pieredzi saistībā ar drošību internetā, kā arī iegūt speciālistu viedokli. Teorētiskajā ... -
Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras "Freyja" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba „Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras „Freyja” piemērs” mērķis ir noskaidrot vai modeles, kuras darbojas vienas modeļu aģentūras ietvaros, sociālajā platformā Instagram savu ... -
Moderatoru identitātes un atpazīstamības loma auditorijas uztverē par ziņu saturu: “Rīta Panorāma” un “900 sekundes” salīdzinošā analīze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Moderatoru identitātes un atpazīstamības loma auditorijas uztverē par ziņu saturu: “Rīta Panorāma” un “900 sekundes” salīdzinošā analīze” mērķis ir noskaidrot, vai un kāda korelācija veidojas starp moderatoru ... -
Modes un stila reprezentācija žurnālā "Zeltene" (1938–1939)
(Latvijas Universitāte, 2013)Modes un stila reprezentācija žurnālā „Zeltene” (1938 – 1939). Darba mērķis ir noskaidrot modes un stila reprezentāciju žurnālā „Zeltene” 1938. un 1939. gadā, Kārļa Ulmaņa autoritārā režīma laikā, kad jau ir nostiprinājušies ... -
Moldovas politiskie un institucionālie šķēršļi Austrumu partnerībā
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura diplomdarbs ar tematu „Moldovas politiskie un institucionālie šķēršļi Austrumu partnerībā”, kā autors ir Jānis Kustkēvičs, darba vadītājs ir docents Toms Rostoks Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu. Darbā tika ... -
Monogrāfiju satura rādītāju atklāšana un izguve elektroniskajā katalogā
(Latvijas Universitāte, 2007)Bibliotēku elektroniskajos katalogos netiek pilnvērtīgi atspoguļots monogrāfiju bibliogrāfiskais ieraksts, kas apgrūtina lietotājiem veikt mērķtiecīgāku dokumentu atlasi, identificēšanu un izguvi. Pētījuma mērķis ir ... -
Morālās panikas diskurss 20.gs. 70.-80.gadu presē: Jura Blaumaņa publikāciju analīze
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbā „Morālās panikas diskurss 20. gs. 70.–80. gadu presē: Jura Blaumaņa publikāciju analīze” analizēta žurnālista J. Blaumaņa publicistika stagnācijas laikā presē vērojamās morālās panikas kontekstā. Darba ... -
Motivācija iesaistīties brīvprātīgajā darbā Ukrainas kara situācijā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir par motivāciju iesaistīties brīvprātīgo darbā Ukrainas kara situācijā. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda ir iedzīvotāju motivācija iesaistīties un turpināt brīvprātīgo darbu sniedzot atbalstu ... -
Motivācija kā instruments jaunu dalībnieku piesaistei organizācijā "TREPES"
(Latvijas Universitāte, 2021)Brīvprātīgajām jauniešu organizācijām ir problemātiski piesaistīt jauniešus, kas piedalīsies organizācijas aktivitātēs – projektos, pasākumos un sapulcēs – tādēļ bakalaura darbs aktualizē iespējamo metožu izveidi, kuras ... -
Motivācija piedalīties tiešsaistē spēlē Eve Online
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba temats ir “Motivācija piedalīties tiešsaistē spēlē Eve Online”. Darba mērķis ir noskaidrot spēlētāju motivāciju piedalīties tiešsaistes spēlē Eve Online. Darbā ir piecas nodaļas. Pirmajā daļā ir apskatīta ... -
Motivēšana kā paņēmiens klientu līdzdarbības veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2009)Darba temats ir Motivēšana kā paņēmiens klientu līdzdarbības veicināšanā. Darbā ir izvirzīts mērķis - pētīt un pamatot motivēšanu kā paņēmienu klientu līdzdarbības veicināšanā. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi autore ...