Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 4111-4130 of 4561
-
Uzņēmuma "Vigan Cakes" vēstījumu komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Vigan Cakes” vēstījumu komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū”. Darba tēma ir aktuāla, jo ir svarīgi samazināt ... -
Uzņēmuma AS "Tukuma piens" zīmola komunikācijas sociālajos medijos analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma AS “Tukuma piens” zīmola komunikācijas sociālajos medijos analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā un kā komunicē AS “Tukuma piens” sociālajos medijos Facebook, Draugiem un Instagram ... -
Uzņēmuma Digital Journey Facebook komunikācijas prakšu analīze un vērtējumi (2019.gada 1.novembris - 2020.gada 1.marts)
(Latvijas Universitāte, 2020)Digitālais mārketings ir aktuāla tendence, ar kuras palīdzību uzņēmumiem ir iespējams sasniegt savu auditoriju, taču komunikāciju ir nepieciešams pielāgot mērķauditorijas nepieciešamībām un interesēm, citādi tā var būt ... -
Uzņēmuma dokumentu pārvaldība kā vadības sistēmas komponents
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darbā „Uzņēmuma dokumentu pārvaldība kā vadības sistēmas komponents” pievērsta uzmanība tam, ka, veidojot elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu, ir jāņem vērā uzņēmuma korporatīvā kultūra, jo tā ir vide, kur ... -
Uzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019. gadam
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019.gadam”. Uzņēmums Greenvalley regulāri veic komunikāciju ar saviem klientiem izmantojot sociālās platformas – Facebook, Instagram, ... -
Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: SIA ''R.D.A.'' piemēra analīze
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba ”Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: SIA ”R.D.A.” piemēra analīze’’ mērķis ir noskaidrot cik efektīva un pārdomāta komunikācija tiek organizēta uzņēmumā SIA ” R.D.A.”. Bakalaura darbs sastāv no ... -
Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: veikala un kafejnīcas SIA „Oregano” piemēra analīze
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darbā „Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: veikala un kafejnīcas SIA „Oregano” piemēra analīze”, tiek pētīti uzņēmuma iekšējās komunikācijas procesi, kā arī darbinieku apmierinātība ar to. Bakalaura darbs ... -
Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā ar savu mērķauditoriju "Stena Line Latvija" ... -
Uzņēmuma L`oreal auditorijas attieksme pret reklāmām ar pārspīlētiem pēcapstrādes efektiem
(Latvijas Universitāte, 2014)Darba tēma ir L’oreal uzņēmuma mērķauditorijas attieksme pret reklāmām ar pārspīlētajiem pēcapstrādes efektiem. Izvirzītā pētījuma problēma – pārmērīga pēcapstrādes efektu pielietošana reklāmās var draudēt uzņēmumam ar ... -
Uzņēmuma mājas lapa un facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Uzņēmuma mājas lapa un Facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze” mērķis ir analizēt piecu lauksaimniecības uzņēmumu mājas lapu un ... -
Uzņēmuma SIA "AVON cosmetics" zīmols, komunikācija un auditorijas attieksmes analīze
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darbā ‘’Uzņēmuma SIA ‘’AVON cosmetics’’ zīmols, komunikācija un auditorijas attieksmes analīze’’ tiek pētīts uzņēmuma ‘’AVON cosmetcis’’ zīmola komunikācija un auditorijas attieksme pret to. ‘’AVON cosmetics’’ ... -
Uzņēmuma SIA "Brain Games" stratēģiskās komunikācijas analīze sociālajā medijā "Instagram" (01.01.2019. – 31.12.2022.)
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Uzņēmuma SIA “Brain Games” stratēģiskās komunikācijas analīze sociālajā medijā “Instagram” (01.01.2019. – 31.12.2022.)” mērķis ir noteikt uzņēmuma komunikācijas stratēģiju un veidus kā tā tika pielāgota ... -
Uzņēmuma SIA "CanvasWAY" digitālā mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba ‘’Uzņēmuma SIA ‘’CanvasWAY’’ digitālā mārketinga komunikācijas analīze’’ mērķis ir izpētīt un analizēt SIA ‘’CanvasWAY’’ ‘’melnās piektdienas’’ reklāmas kampaņu ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’ sociālajos ... -
Uzņēmuma SIA "Maxima" Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijas
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba „Uzņēmuma SIA „Maxima” Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijas” mērķis ir izpētīt, kādu tēlu uzņēmums mēģināja izveidot pēc Zolitūdes traģēdijas un kāds tēls tiešām ir izveidojies sabiedrības priekšstatā pēc ... -
Uzņēmuma SIA "Venipak Latvija" iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA “Venipak Latvija” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Bakalaura darba pētnieciskā problēma saistās ar “Venipak Latvija” organizēto iekšējo komunikāciju un ... -
Uzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga iespējas sociālajos medijos Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga iespējas sociālajos medijos Latvijā”. Šajā darbā autore sniedz informāciju par to, kā mārketinga aktivitātes sociālajos medijos veidot pareizi un kā tās ... -
Uzņēmuma SIA „Maxima Latvija” „Paldies” kartes un uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” „Mans Rimi” lojalitātes programmu vērtējums jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2012)Darba tēma „Uzņēmuma SIA „Maxima Latvija” „Paldies” kartes un uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” „Mans Rimi” lojalitātes programmu vērtējums jauniešu auditorijā”. Pētnieciskā problēma - programma „Paldies” un „Mans Rimi” nepietiekami ... -
Uzņēmuma “Brabantia Latvia” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma ‘’Brabantia Latvia’’ iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Šī darba mērķis ir uzzināt kā uzņēmuma veidotā iekšējā komunikācija, izmantotie rīki un tur sniegtā ... -
Uzņēmuma “Butterfly” komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Uzņēmuma Butterfly komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir izpētīt jauna zīmola komunikāciju iekš Instagram un noskaidrot kāda ir zīmola komunikācija un ko par to var izsecināt, veicot publikāciju ... -
Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...