Auflistung Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses nach Titel
Anzeige der Dokumente 1077-1096 von 4561
-
Holokausta reprezentācija filmās "The pianist" un "Life is beautiful"
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba Holokausta reprezentācija filmās "The pianist" un "Life is beautiful" mērķis ir izpētīt, kā tiek konstruēta holokausta reprezentācija, izmantojot kinematogrāfiskos elementus drāmas žanra filmās. Teorijas ... -
Holokausta reprezentācija filmās “Tēvs nakts”, “Ida” un “Viļņas geto”
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Holokausta reprezentācija filmās “Tēvs nakts”, “Ida” un “Viļņas geto”” mērķis ir izpētīt ar kādiem kinematogrāfiskiem elementiem filmās “Tēvs nakts”, “Ida” un “Viļņas geto” tiek reprezentēts holokausts. ... -
Holokausta sociālās atmiņas reprezentācija laikrakstos „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Latvijas Avīze”: 1998. un 2008. gada salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba „Holokausta sociālās atmiņas reprezentācija laikrakstos „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Latvijas Avīze”: 1998. un 2008. gada salīdzinājums” mērķis ir izpētīt, kā holokausta sociālā atmiņa reprezentēta ... -
Home3 telemārketinga efektivitāte
(Latvijas Universitāte, 2020)Telemārketings ir viens no izplatītākajiem tiešā mārketinga veidiem, kā arī pārdošana pa telefonu ir viens no pārdošanas veidiem, kas tiek daudz kritizēts, bet tiek vēl joprojām plaši izmantots. Telemārketinga efektivitāte ... -
Homeopātijas izvēles iemesli
(Latvijas Universitāte, 2013)Neskatoties uz konvencionālās medicīnas attīstību, populārāka kļūst alternatīvā medicīna, kas saistāma ar pieaugošo risku apzināšanos, ilgām pēc personīgākas pieejas ārstēšanas procesā un citiem iemesliem. Maģistra darba ... -
Homo digitalensis: radošo metožu aprobācija pusaudžu privātuma uztveres un konstrukcijas stratēģiju izpētē digitālās komunikācijas telpas kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz Deivida Gauntleta radošo metožu pieeju, izstrādāt un aprobēt praksē pētniecisko pieeju, kas atbilstu homo digitalensis pētniecības digitālās komunikācijas telpas kontekstā vajadzībām. ... -
Homoseksualitātes reprezentācija Latvijas interneta ziņu portālos DELFI un TVNET 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Homoseksualitātes reprezentācija Latvijas interneta ziņu portālos DELFI un TVNET 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot to, kā Latvijas interneta ziņu portālos DELFI un TVNET tiek reprezentēta homoseksualitāte ... -
Homoseksuālu personu reprezentācija realitātes šovā “Slavenības. Bez filtra”: šova veidotāju vērtējumi un auditorijas vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Homoseksuālu personu reprezentācija realitātes šovā “Slavenības. Bez filtra”: šova veidotāju vērtējumi un auditorijas vajadzību apmierinājums” mērķis ir — izpētīt, kāds ir šova veidotāju vērtējums un kāds ... -
Horvātijas eiropeizācijas politiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma ir „Horvātijas eiropeizācijas politiskie aspekti”. Horvātija par Eiropas Savienības dalībvalsti kļūs 2013.gadā, līdz ar to eiropeizācijas procesi šajā valstī ir ļoti nozīmīgi. Tā skar visu iekšpolitisko struktūru, ... -
Hronotops un gotiskais šausmu kino
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba „Hronotops un gotiskais šausmu kino” mērķis ir aplūkot laiktelpas dinamiku gotiskā šausmu kino žanrā un apkopot tā raksturiezīmes fiksētas telpas ietveros. Mērķa sasniegšanai tiek izmantota Mihaila Bahtina ... -
Humanitāri militārās intervences: Lībijas un Sīrijas gadījums
(Latvijas Universitāte, 2012)Pētījuma mērķis ir atrast iekšpolitiskos faktorus, kas ietekmē starptautiskās sabiedrības lēmumu iejaukties Lībijas iekšpolitikā un nogaidīt ar militāra spēka lietojumu Sīrijas gadījumā. Pētījuma ietvaros analizēju Sīrijas ... -
Humors "Zelta zivtiņa" 2006. ─ 2007. gada video reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba „Humors „Zelta zivtiņa” 2006.-2007. gada video reklāmās” ietvaros ir veikta zinātniskās literatūras analīze, apskatot gan humora izpausmes, gan humora veidošanās nosacījumus un mehānismu, gan analizēts ... -
Humors kā instruments reklāmas efektivitātei. Interneta baneru analīze laika posmā no 2015. gada 30. marta līdz 30. aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījums tika veikts par humoru interneta baneru reklāmās un reklāmas pasūtītāja attieksmi pret humora izmantošanu savu preču vai pakalpojumu popularizēšanā. Darba mērķis - noskaidrot, kāda veida humors tiek izmantots ... -
Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma "Pols" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir “Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma “Pols” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir veikt saldējuma zīmola “Pols” komunikācijas izpēti un noskaidrot auditorijas viedokli un attieksmi par ... -
Humors Latvijas TV raidītajās reklāmās LNT, TV3 un LTV1 kanālos: lietojums un uztvere
(Latvijas Universitāte, 2012)Pētījums tika veikts par- Humors Latvijas TV raidītajās reklāmās LNT, TV3 un LTV1 kanālos: lietojums un uztvere. Darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir humors televīzijas reklāmās, kā tas tiek pielietots un kāda ir tā uztvere. ... -
Humors un izklaide medijos: lietošanas paradumu un motivācijas atšķirības jauniešu un pieaugušo auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba „Humors un izklaide medijos: lietošanas paradumu un motivācijas atšķirības jauniešu un pieaugušo auditorijās” mērķis ir noskaidrot mediju lietotāju attieksmi pret humora un izklaides lomu medijos, vai un ... -
Humors un tā uztvere 2016. gadā veidotajos Latvijas politiskajos interneta mēmos
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Humors un tā uztvere 2016. gadā veidotajos Latvijas politiskajos interneta mēmos” mērķis ir saprast, kā politiskajos interneta mēmos veidots humors un vai ar tiem komunicēts nepieņemams vēstījums tiek ... -
I-vēlēšanu diskurss interneta medijos "Diena", "Neatkarīgā Rīta Avīze" un "Latvijas Avīze" (2011–2013)
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba nosaukums ir ”I-vēlēšanu diskurss interneta medijos ”Diena”, ”Neatkarīgā Rīta Avīze”, ”Latvijas Avīze” (2011-2013). Bakalaura darbā analizētas publikācijas ”Diena”, ”Neatkarīgā Rīta Avīze”, ”Latvijas Avīze” ... -
I.Ziedoņa "Kurzemīte": tekstu, zemtekstu un konteksta diskursa analīze
(Latvijas Universitāte, 2007)I.Ziedoņa grāmata “Kurzemīte” par 20.gadsimta 70.gadu dzīvi autora dzimtajā novadā un Latvijā kopumā joprojām ieņem nozīmīgu lomu latviešu publicistikā. Darbā analizēti “Kurzemītes” teksti un zemteksti kontekstā ar publisko ... -
Identitātes konstruēšana Gign.lv interneta kopienā
(Latvijas Universitāte, 2013)Pētījums ir par identitātes konstruēšanu interneta kopienā Gign.lv. Pētījuma mērķis bija ir analizēt dalībnieku iesaisti kopienā, kā mijiedarbība ar pārējiem kopienas biedriem ir saistāma ar indivīda identitāti. Teorētiskajā ...