Посмотр Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses по названию
Отображаемые элементы 4131-4150 из 4561
-
Uzņēmuma “Latvijas Tālrunis’’ uzziņu grāmatas "Zaļās Lapas" efektivitāte un uztvere auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma Latvijas Tālrunis uzziņu grāmatas Zaļās Lapas efektivitāte un uztvere auditorijā”. Pētījuma problēma - uzņēmuma speciālisti apgalvo, ka uzziņu grāmatas Zaļās Lapas drukātais komunikācijas ... -
Uzņēmuma „Lattelecom” tēls Latvijas studentu vidū un publikāciju interneta medijos ietekme uz tā veidošanos
(Latvijas Universitāte, 2012)Darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir uzņēmuma „Lattelecom” tēls studentu vidū un kā publikācijas interneta medijos ietekmē tā veidošanos. Darba mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi sastādīja uzņēmuma tēla teorētisko aspektu ... -
Uzņēmuma „Stenders” iekšējās komunikācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „Stenders” iekšējās komunikācijas novērtējums”. Darbā izvirzīta problēma: vai un kādos aspektos uzņēmuma „Stenders” iekšējā komunikācija atbilst Dž.Gruniga (Grunig) izstrādātajiem kritērijiem ... -
Uzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums”. Darba mēr is ir veikt uzņēmuma «Circle K», “Neste” un «Virši-A» komunikācijas analīzi par lojalitātes programmām ... -
Uzņēmumu "Es mīlu kafiju" un "Costa Coffee Latvia" mārketinga komunikācija Covid-19 laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba „Uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga komunikācija Covid-19 laikā” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt, kā mainījās uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga ... -
Uzņēmumu "Samsung Electronics Baltics" un "Huawei Technologies Latvia" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Uzņēmumu "Samsung Electronics Baltics" un "Huawei Technologies Latvia" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook 2021. gadā” mērķis ir noskaidrot, kāda ir uzņēmumu “Samsung Electronics Baltics” ... -
Uzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: bikini fitness konkursa piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darbā “Uzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: Bikini fitness konkursa piemērs” tika analizēti sponsoru izvēles kritēriji izvēloties sponsorēšanas objektus. Teorētiskajā daļā tika apskatīta literatūra ... -
Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā ... -
Uzņēmumu vadības pasaules uzskata nozīme sabiedriskajās attiecībās un sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru: "Sabiedrisko attiecību biroja" gadījums (2005.-2006.)
(Latvijas Universitāte, 2006)Divu pušu sadarbības efektivitātes pamatā ir viņu vienošanās par to, kā jādefinē un kā jādomā par kopēju darba laukumu. Bez šādas vienošanās būs apgrūtināta gan stratēģijas, gan taktikas izvēle, gan arī kopēja darba ... -
Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas”. Darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kādi ir “Circle K Latvia” un “Virši-A” ... -
Uzņēmumu “DPD” un “Omniva” komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2020. - 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Uzņēmumu “DPD” un “Omniva” komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2020. - 2021. gadā” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt divus vienas sfēras uzņēmumu komunikāciju sociālo tīklu ... -
Uzsākto Dmitrija Medvedeva pretkorupcijas likumdošanas reformu izvērtējums
(Latvijas Universitāte, 2013)Izstrādāts bakalaura darbs par tēmu Uzsākto Dmitrija Medvedeva pretkorupcijas likumdošanas reformu izvērtējums. Darba svarīgākā problēma ir, ka neskatoties uz to, ka tiek pieņemti vairāki pretkorupcija likumi un veikti ... -
Uzticama žurnālista pazīmes: žurnāla "Ir" un sarunu termināļa "ir.lv" veidotāju gadījums
(Latvijas Universitāte, 2010)Maģistra darba „Uzticama žurnālista pazīmes: žurnāla „Ir” un sarunu termināļa „ir.lv” veidotāju gadījums” probēmjautājums ir: „Kā un kādēļ žurnālists iegūst vai pazaudē uzticamību?” Darba mērķis ir noskaidrot uzticama ... -
Uzticēšanās bruņotajiem spēkiem Eiropā pēc Aukstā kara - Baltijas valstu gadījums
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba izvēlētā tēma ir „Uzticēšanās bruņotajiem spēkiem Eiropā pēc Aukstā kara – Baltijas valstu gadījums”. Par aktuālu šis temats uzskatāms dēļ pašreiz visnotaļ mainīgās ģeopolitiskās situācijas, arvien jauniem ... -
Uzticības veicināšanas pasākumi starp Krieviju un NATO
(Latvijas Universitāte, 2014)Pēc Padomju Savienības sabrukuma Krievijas un NATO attiecībās bija gan uzlabojumi, gan krīzes situācijas. Daudzi autori uzsver, ka joprojām starp pusēm pastāv drošības dilemma, ko savukārt var mazināt uzticības veicināšanas ... -
Uztura bagātinātāju iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba “Uztura bagātinātāju iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors” mērķis ir izpētīt redzes uztura bagātinātāju iepakojumu ietekmi uz patērētāju izvēli un to atbilstību reklāmas likumiem. Teorētiskajā ... -
Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā "Ievas Veselība" (2008 - 2011)
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma ir „Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā “Ievas Veselība” (2008 - 2011)”. Darba mērķis ir salīdzināt uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmas regulāciju un auditorijas ... -
Uzvaras uztvere: Gruzijas - Krievijas karš 2008.gadā
(Latvijas Universitāte, 2012)Šī bakalaura darba nosaukums ir „Uzvaras uztvere: Gruzijas-Krievijas karš 2008.gadā”. Analītiskais darbs ir veltīts uzvaras uztveres pētīšanai Gruzijā un Krievijā pēc tā saucamā augusta kara, kas notika 2008. gadā. Šis ... -
Uzziņu bibliotekāra darba specifika
(Latvijas Universitāte, 2012)Darbā pētīta, analizēta un izvērtēta uzziņu bibliotekāra loma un realizējamās funkcijas. Veikts atbilstošo informācijas avotu apskats (76 vienības). Izstrādāti uzziņu bibliotekāra aktivitāšu darbību biznesa procesu modeļi ... -
Uzziņu dienesti Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2008)Pētījuma mērķis ir aprakstīt un izpētīt Latvijas lielākos uzziņu dienestus 1188, 11 80 un 1189 InfoLine kā sociālā tipa informācijas centrus, jo Latvijas uzziņu dienestu darbība un to sniegto pakalpojumu kvalitāte ir maz ...