Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 935-954 of 4561
-
Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē” mērķis ir izpētīt, vai un kā CircleK Latvia, Neste Latvija, Viada un Virši-A izmanto ... -
"Facebook" "patīk" un "dalīties" reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma "Drogas" un "Adrenaline Tan" pieredze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darbs “ “Facebook” “patīk” un “dalīties” reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma “Drogas” un “Adrenaline Tan” pieredze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka lietotāji ... -
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ... -
"Facebook" sociālā vietne kā nejaušas informācijas ieguves vieta
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darbā „“Facebook” sociālā vietne kā nejaušas informācijas ieguves vieta” tika pētīta studentu nejaušas informācijas ieguve sociālajā vietnē “Facebook” laika joslā un sadaļā “Paziņojumi”. Informācijas pārpilnības ... -
Fakti, viedokļi un vērtību spriedumi par Latviju Krievijas TV kanālu ORT un RTR ziņu programmās „Vremja” un „Vesti” (01.01.2005. ─ 29.03.2006.)
(Latvijas Universitāte, 2006)Ņemot vērā Latvijas – Krievijas politiskā dialoga saspringtību pēdējos gados, Latvijas tēls Krievijas Federācijas teritorijā kļūst par nozīmīgu pētīšanas lauku. Šī darba ietvaros ir aplūkoti fakti, viedokļi un vērtību ... -
Faktiskās kopdzīves tiesiskā regulējuma diskurss interneta ziņu portālos
(Latvijas Universitāte, 2016)Šī maģistra darba mērķis ir noskaidrot interneta ziņu portāla Delfi latviešu un krievu valodas versijas rakstu un lietotāju komentāru veidotos diskursus faktiskās kopdzīves tiesiskā regulējuma kontekstā. Maģistra darba ... -
Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir “Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, pēc kādiem faktoriem patērētājs izvēlas konkrēto veikalu tīklu un kā patērētājs šobrīd ... -
Faktori, kuri ietekmē piedalīšanos Eiropas Parlamenta, Saeimas un Rīgas pašvaldības vēlēšanās
(Latvijas Universitāte, 2016)Tēma: “Faktori, kuri ietekmē piedalīšanos Eiropas Parlamenta, Saeimas un Rīgas pašvaldības vēlēšanās”. Problēma: zema līdzdalība minētajās vēlēšanās. Mērķis: noskaidrot, kādā veidā sociālekonomiskie faktori - vecums, ... -
Fantastikas literatūras izdošana Latvijā no 1991. līdz 2008.gadam
(Latvijas Universitāte, 2009)Pētījuma problēma ir nepietiekama un neapkopota informācija par izdoto fantastikas literatūru. Šīs literatūras izdošana Latvijā ir izpētīta maz, kā arī nav pētīta specializēto apgāda „Hekate” un „Снежный ком” lomu ... -
Farmācijas nozares reputācija Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2011)Maģistra darbā „Farmācijas nozares reputācija Latvijā” tiek atklāta Latvijas farmācijas nozares un 5 vadošo farmācijas uzņēmumu reputācija pēc 7 reputāciju veidojošiem faktoriem. Darbs balstīts reputācijas un korporatīvās ... -
Farmācijas zīmolu "Mēness Aptieka" un "BENU aptieka" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Farmācijas zīmolu “Mēness Aptieka” un “BENU aptieka” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook” mērķis ir noskaidrot, kas ietekmē aptiekas zīmola izvēli, kā arī –“BENU aptieka” un “Mēness ... -
Fasetes un to lietošana zināšanu organizācijā
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētījums „Fasetes un to lietošana zināšanu organizācijā” veikts, lai izpētītu FAST sistēmas attīstību un tās lietošanas aspektus, kā arī ārvalstu bibliotēku pieredzi. Tika aplūkota arī zināšanu organizācijas nozīme ... -
Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2016)Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ... -
Federālisma tendence Eiropas Savienībā
(Latvijas Universitāte, 2014)Darba mērķis – noskaidrot, vai Eiropas Savienībā var novērot pieaugošu federālisma tendenci. Darba uzdevumi: analizēt jēdzienus federācija, konfederācija, federālisms; apkopot dažādās teorētiskās pieejas Eiropas integrācijai; ... -
Femininitātes un maskulinitātes konstruēšana sociālā tīkla "Instagram.com" lietotāju (18-25 gadi) publicētajos foto
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Femininitātes un maskulinitātes konstruēšana sociālā tīkla "Instagram.com" lietotāju (18-25 gadi) publicētajos foto” pētījuma problēma – kā sociālā tīkla Instagram lietotāji konstruē femininitāti un ... -
Feminisma ideju ienākšana un transformācija Latvijas zinātnē
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbā „Feminisma ideju ienākšana un transformācija Latvijas zinātnē” no zinātnes socioloģijas aģenta-tīkla teorijas perspektīvas ir skatīts feminisma teorijas ienākšanas process Latvijas akadēmiskajā vidē, ar to ... -
Feminisma priekšrocības un ierobežojumi kultūru globalizācijas kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darbs ir teorētisks pētījums, kurā tiek analizēta feminisma teorētiskā diskursa attīstība kultūru globalizācijas kontekstā, īpaši izdalot dzimtes konstruēšanas prakses un dzimtes realizāciju manifestejošās formas ... -
Feminisma reprezentācija vērtību kontekstā Latvijas medijos
(Latvijas Universitāte, 2018)“Feminisma reprezentācija vērtību kontekstā Latvijas medijos” ir pētījums, kura mērķis ir iegūt priekšstatu par feminisma tēmas atspoguļojumu, kādos kontekstos mediji reprezentē feminismu un kādas vērtības tiek paustas. ... -
Feminisma sociālas kustības atspoguļošanas salīdzinājums Norvēģijas un Latvijas interneta ziņu portālos (2022.-2023.gads)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Feminisma sociālās kustības atspoguļošanas salīdzinājums Norvēģijas un Latvijas interneta ziņu portālos (2022.-2023.gads).” Darba mērķis ir izpētīt, kā feministu kustība tiek atspoguļota interneta ... -
Feminisma tēmas reprezentācija Latvijas nacionālajos laikrakstos (1995.-2005.gads)
(Latvijas Universitāte, 2020)“Feminisma tēmas reprezentācija Latvijas nacionālajos laikrakstos (1995.-2005.gads)” ir pētījums par feminisma jēdziena nozīmi Latvijas medijos, kad to sistēma bija mainīga un strauji attīstoša. Darbā autore apskata teoriju ...