Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "jaunie mediji"
Now showing items 1-7 of 7
-
Jauno mediju platformu konkurētspēja auditorijas vajadzību apmierināšanā: portālu lsm.lv un skaties.lv analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Mūsdienās interneta mediju lietojums strauji pieaug, tāpēc lineārās vides mediji cenšas iekarot savas pozīcijas šajā vidē. Īsā laika periodā Latvijā ir parādījušies divi lineārās vides satura agregātori, kas darbojas ... -
Latvijas kāzu fotogrāfu komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba tēma ir „Latvijas kāzu fotogrāfu komunikācijas analīze”. Pētījuma mērķis - noskaidrot, kādi ir biežāk izmantotie Latvijas kāzu fotogrāfu komunikācijas kanāli un kā tajos komunicē, lai sasniegtu mērķauditoriju ... -
Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir uzzināt, vai tie raidījumi, kuri ir veidoti Latvijā un kurus var vērot televīzijā, atbilst ... -
Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba "Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas" mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā LV portāla saturs atbilst tā lietotāju vajadzībām ... -
Reklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba "Reklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"" mērķis ir noskaidrot, cik izplatīta sponsorēšana kā reklāmas veids šobrīd ir populāros Latvijas ... -
Virālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” ... -
Ziņu portālu dienas kārtība sociālajos tīklos Instagram un TikTok: Tvnet un Delfi gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba temats ir "Ziņu portālu dienas kārtība sociālajos tīklos Instagram un TikTok: Tvnet un Delfi gadījumi". Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas ziņu portālu dienaskārtība sociālajos tīklos, ...