Search
Now showing items 1-7 of 7
Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instragram” . Darba mērķis ir noskaidrot un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos. ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instragram” . Darba mērķis ir noskaidrot un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos. ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Uzņēmuma "Melnā Govs" zīmola un tā patērētāju viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīts un analizēts uzņēmuma SIA “Melnā Govs” zīmols, tā patērētāju loks un uzņēmuma uztvere patērētāju vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Melnā Govs” patērētāju uztveri par zīmolu un tā ...
Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas”. Darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kādi ir “Circle K Latvia” un “Virši-A” ...
Zīmolu "Dāvanu Serviss" un "Lieliska dāvana" sociālo mediju komunikācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Zīmolu “Dāvanu Serviss” un “Lieliska dāvana” sociālo mediju komunikācijas novērtējums” mērķis ir noskaidrot, kāda ir minēto zīmolu komunikācija sociālajos medijos un to, kā šo komunikāciju vērtē zīmola ...