Search
Now showing items 1-10 of 10
Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: "Bioderma", "Vichy", "Eucerin" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: “Bioderma”, “Vichy”, “ Eucerin” gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot cik informēta ir Latvijas sabiedrība par aptiekās pieejamo kosmētiku ...
Zīmolu "DPD", "Omniva" un "Pasta Stacija" komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu “DPD”, “Omniva” un “Pasta Stacija” komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs”. Pētījuma mērķis ir izpētīt zīmolu komunikācijas aktivitāšu nozīmi un izprast ...
Mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei: zīmolu “Soulstones by Agnese Zeltiņa” un “Nela Gems” piemēru analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei: zīmolu “Soulstones by Agnese Zeltiņa” un “Nela Gems” piemēru analīze”. Darba mērķis ir izpētīt, kāds ir mārketinga pamatuzdevums, atklāt ...
Uzņēmuma "Aerodium Technology" komunikācija 2018.gadā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Aerodium Technology” komunikācija 2018.gadā”. Darba mērķis ir noskaidrot kā komunicēja uzņēmums sociālo mediju portālos facebook, instagram un youtube profilos, un kas tika komunicēts par ...
Zīmolu "Butterfly" un "Klerr.lv" mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Zīmolu “Butterfly” un “Klerr.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt, kā zīmoli “Butterfly” un “Klerr.lv” izmanto “Instagram” platformu mārketinga ...
Koncertzāļu "Latvija" un "Gors" mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Koncertzāļu “Latvija” un “Gors” mārketinga komunikācijas analīze”. Darbā ir izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi: Kādus komunikācijas instrumentus izmantot, lai sasniegtu koncertzāles “Latvija” ...
Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā”. Bakalaura darba primārais mērķis ir veikt mediju grupas “TV3 Group” komunikācijas instrumentu analīzi ...
Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba "Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris" mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma komunikāciju sociālajā tīklā "Facebook" laika ...
Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma "Pols" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma “Pols” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir veikt saldējuma zīmola “Pols” komunikācijas izpēti un noskaidrot auditorijas viedokli un attieksmi par ...
Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020.gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020. gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri”. Bakalaura mērķis ir izpētīt zīmolu “Stenders” un “Beauty Jar” mārketinga ...