Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorFernández González, Manuel Joaquín
dc.date.accessioned2020-11-12T10:41:31Z
dc.date.available2020-11-12T10:41:31Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.citationFernández González, M. J. (2020). “Arete-school” programmas pilotēšanas zinātniskā uzraudzība. Ziņojums - Pēcdoktorantūras pētījuma 4. aktivitātes kopsavilkums. Latvijas Universitāte.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52891
dc.description.abstractPēcdoktorantūras pētījuma programmas “ARETE school” mērķis bija vispārējās izglītības modernizācija Latvijas skolās, galveno uzmanību pievēršot rakstura izglītībai, sniedzot pētniecisku pamatojumu programmas “Arete school” modelēšanai un zinātniski uzraugot tās pilotēšanu un īstenošanu. Šajā ziņojumā ir iekļauta informācija par programmas “Arete school” zinātniskās uzraudzības organizēšanu, kas, ievērojot provizoriskās izpētes secinājumus un vidusposma ziņojuma ieteikumus, tika īstenota divos posmos: 1) “Arete catalyst” pilotprogrammas zinātniskais monitorings (pasniedzēju tālākās izglītības programma rakstura izglītībai); un 2) “Arete leadership” zinātniskais monitorings (nepārtrauktas attīstības programma skolu vadītājiem). “Arete catalyst” zinātniskais monitorings ietvēra transnacionālas skolotāju tālākizglītības programmas izstrādi rakstura izglītībai sadarbībā ar Erasmus + programmu “Atbalsts pedagogiem personīgu prasmju un rakstura izglītības attīstīšanai skolā”, kā arī tās pielāgošanu Latvijas sociālkultūras videi un tās pilotēšanu 2019. gadā Latvijas Universitātē. “Arete leadership” zinātniskais monitorings ietvēra programmas izstrādāšanas un īstenošanas zinātnisko uzraudzību, kas tika īstenota 2020. gada pavasara sākumā ciešā sadarbībā ar Rīgas un Pierīgas izglītības pārvaldēm. Programmas “Arete school” pilotprogrammas zinātniskā uzraudzība ļauj secināt, ka skolotāju un vadītāju tālākizglītības programmu izstrādē ir absolūti nepieciešams ņemt vērā viņu vajadzības, vēlmes un vērtības un ka šādās programmās būtu jādod dalībniekiem iespēja izveidot patiesu mācīšanās kopienu, kurā viņi jūtas cienīti un uzklausīti, un ka viņi ir programmas kopīgo zināšanu un pieredzes līdzveidotāji. Turklāt šādu programmu panākumu atslēga bija nodrošināt dalībniekiem praktiskus instrumentus, ko viņi būtu gatavi izmantot savā skolā, lai īstenotu un novērtētu rakstura izglītības nodrošināšanu. Dalībnieku atbildes gandrīz vienprātīgi norāda uz viņu interesi un vispārējo apmierinātību ar “Arete school” programmu. Pamatojoties uz šo pētījumu, tika izvirzīti daži galvenie ieteikumi tālākai īstenošanai.en_US
dc.description.sponsorshipEuropean Regional Development Fund, project No. 1.1.1.2/VIAA/1/16/071 (SAM activity project number 1.1.1.2/16/I/001)en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherUniversity of Latviaen_US
dc.relationeu-repo/grantAgreement/ERDF/VIAA/1.1.1.2/VIAA/1/16/071/Modernization of school education in Latvia through an innovative research-based program on 21st century competences and virtue ethics development supported by a virtual campus (ARETE-school)//en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Educationen_US
dc.subjectRakstura izglītībaen_US
dc.subjectPiemērotība un īstenojamībaen_US
dc.subjectPilotprogrammaen_US
dc.subjectProgrammas adaptācijaen_US
dc.subjectZinātniskā uzraudzībaen_US
dc.subjectSkolotāju tālākizglītībaen_US
dc.subjectTikumiskā audzināšanaen_US
dc.title“ARETE-school” programmas pilotēšanas zinātniskā uzraudzībaen_US
dc.title.alternativeZiņojums. Pēcdoktorantūras pētījuma 4. aktivitātes kopsavilkums.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reporten_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige