Interneta mārketinga instrumentu izmantošana iekļūšanai ārvalstu tirgos
Автор
Bruhnova, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba pētījuma objekts ir interneta mārketings. Pētījuma priekšmets ir interneta marketinga stratēģijas izmantošana. Maģistra darba mērķis ir, noteikt interneta marketinga stratēģiju ieiešanai ārvalstu tirgos (tiešsaistē). Mērķa sasniegšanai bija izvirzīti vairāki uzdevumi: 1.pētīt interneta mārketinga būtību, to izmantošanu, priekšrocības un trūkumus; 2.pētīt interneta mārketinga stratēģijas; 3.pētīt faktorus, ietekmējošos interneta mārketinga izplatīšanu un izmantošanu; 4.pētīt interneta mārketinga instrumentu izmantošanas pieredzi iekļūšanā ārvalstu tirgos; 5.veikt secinājumus un izstrādāt piedāvājumus X Latvijas uzņēmumam interneta mārketinga instrumentu un stratēģijas izvēlei. Maģistra darbs sastāv no trim daļām. Pirmā daļa ir veltīta interneta mārketinga būtībai. Tiks pētītas interneta mārketinga stratēģijas. Šīs nodaļas saturs ir balstīts uz teorētiskajām atziņām literatūrā, publikācijām internetā. Otrā nodaļa ir veltīta atlasīto uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas ārvalstu tirgos iekļūšanas piemēru analīzei, kā arī tiešsaistes mārketinga instrumentu lomai šajā procesā. Nodaļas beigās tiks pētīta statistika, par digitālo ierīču izmantošanu Latvijas uzņēmumos, ar iespēju interneta mārketinga instrumentu un stratēģijas pielietošanu iekļūšanai ārvalstu tirgos. Trešajā nodaļā tiks veikts pētījuma rezultātu apkopojums un ieteikumu izstrāde X Latvijas uzņēmumam, kurš plāno ieiešanu ASV un Eiropas tirgos. Maģistra darbā ir izvirzītie pētnieciskie jautājumi: „-vai interneta mārketinga izmantošana dod Latvijas uzņēmumiem iespējas iekļūt ārvalstu tirgos ? - vai interneta mārketinga instrumentu izmantošana palielina iespējas veiksmīgai iekļūšanai ārvalstu tirgos ?” pētījuma procesā apstiprinājās. Tika izstrādāts modelis, kura pamatā ir izvēlēta teorētiskajā daļā daudznacionālā stratēģija, ieiešanai ASV un Anglijas izmitināšanas pakalpojumu tirgū, kura būs saskaņota ar uzņēmuma stratēģiju – ārvalstu tirgus apgūšanā. Lai to veiksmīgi realizētu, uzņēmums sadarbosies ar Airbnb vietni, kura realizē e-pasta mārketinga stratēģiju, sociālo tīklu stratēģiju un satura mārketinga stratēģiju. The object of a master's work study is Internet marketing. The subject of a master's is the use of an Internet marketing strategy. The aim of the master's job is to identify Internet marketing strategy for entering foreign markets to other countries (online). A number of objectives were identified to achieve the objective: 1. to study the nature, use, benefits and disadvantages of Internet marketing; 2. to study Internet marketing strategies; 3. to study factors, influencing the distribution and use of Internet marketing; 4. to study the experience of the use of Internet marketing tools in foreign markets; 5. to draw conclusions and develop offers for X Latvian company for the selection of Internet marketing tools and strategies. The master's work consists of three parts. The first part is devoted to the essence of Internet marketing. Internet marketing strategies will be studied. The content of this chapter is based on theoretical literature, Internet publications. The second chapter focuses on the analysis of examples of entry in foreign markets for selected companies' Internet marketing strategies, as well as the role of online marketing tools in the process. Statistics will be studied at the end of the chapter, on the use of digital devices in Latvian companies, with the possibility of applying Internet marketing tools and strategies for entry into foreign markets. The third chapter will include a summary of the results of the study and the development of recommendations for the X Latvian company, which plans to enter the US and European markets. A research questions has been raised in the Master's work: “- does the use of Internet marketing enable Latvian companies to enter foreign markets? - does the use of Internet marketing tools increase opportunities for successful access to foreign markets?” A model based on a theoretical multi-national strategy was developed for entering the US and England housing services market, which will be in line with the company's strategy of acquiring the foreign market. To do this successfully, the company will work with an Airbnb site that implements an e-mail marketing strategy, a social network strategy, and a content marketing strategy.