Bērnu uzmanības attīstīšanas iespējas vecākajā pirmsskolas vecumā
Author
Ozola, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek definēts, kas ir uzmanības jēdziens dažādu autoru darbos. Tiek pētītas vecākā vecumposma īpatnības un bērna vispārēja attīstība. Tiek apskatīts bērnu uzmanības attīstīšanas iespējas un paņēmieni pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Otrajā darba daļā tiek veikts pētījums par bērna uzmanības attīstīšanu, novērojot un analizējot bērnus vecākajā vecumposmā pirmsskolā. Pamatojoties uz izpētīto literatūru un pētījumu, tiek izstrādi ieteikumi un pedagoģiskie paņēmieni, kā attīstīt uzmanību vecākajā vecumposmā. The qualification paper consists of two parts. The first part defines what is the concept of attention in the works of different authors. The peculiarities of the older age group and the general development of the child are studied. Possibilities and methods of developing children’s attention concentration in the pedagogical process in preschool are considered. In the second part of the work, a study on the development of a child’s attention concentration is carried out by observing and analyzing children in the older age group in preschool. Based on the researched literature and research, recommendations and pedagogical techniques are developed to develop attention in old age.