Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorAnča, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:49Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79055
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53058
dc.description.abstractDarba autors : Aija Anča Darba vadītājs: Inga Stangaine Pētnieciskā darba tēma: 5 – 6 gadīgo bērnu kustību rotaļu un spēļu pielietojums sadarbības prasmes pilnveidošanā. Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā caur rotaļām bērniem veidojas savstarpējās sadarbības prasmes. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiskā daļa, kur tiek skaidrots, kas ir kustību rotaļa, vai caur rotaļām var sekmēt bērna sadarbības prasmes un aprakstītas 5-6 gadīgo bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā nodaļā tiek aprakstīti un analizēti novērojumi, kā caur kustību rotaļām bērni veido savstarpējās sadarbības prasmes. Tiek organizēts pedagoģiskais process, kurā bērniem tiek veicināta prasme sadarboties, vienoties par iespējamām kopīgām darbībām, uzklausīt citam citu. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi par bērnu darbību, kā arī izstrādāti priekšlikumi bērnu sadarbības prasmes turpmākai veiksmīgai attīstībai. Kvalifikācijas darbā analizētas šādas grāmatas : D. Augstkalne, Antiņa I., Batiņa V. Baha V., Brice B., Dzintere D., Stangaine I., Džeja R, Gulbe D., Sīle S., Volkova L., Gudjons H., Jurgena I., Randoha A., Špona A., Students J., A, Svence G., Ļesņičija R., Piažē Ž., Karlovska R,. Zinātniskās literatūras avoti : Konstantinova I., Miesniece A., Robert Myers., Penny D, Mike Bundrant Darbā iekļautas 2 tabulas, 4 attēli un 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: rotaļa, kustību rotaļa, spēles, sadarbība, sadarbības prasmes, fiziskās aktivitātes.
dc.description.abstractAuthor of the work: Aija Anča Supervisor: Inga Stangaine Research topic: application of 5-6 year old children's movement games and games in improving cooperation skills. The aim of the research: to find out theoretically and to test practically how children develop mutual cooperation skills through games. The qualification paper consists of two sections. The first chapter has a theoretical part, which explains what a movement play is, whether through play can promote a child's cooperation skills, as well as it describes the regularities of 5-6 year old children's development. The second chapter describes and analyzes the observations of how children develop interpersonal skills through movement games. A pedagogical process is organized, during which children’s abilty to cooperate, ability to negatiate and find solution to , listen to each other are promoted At the end of the work, conclusions about children's activities are summarized, as well as proposals for further successful development of children's cooperation skills are developed. The following books were analyzed in the qualification work: Augstkalne D., Antiņa I., Batiņa V., Baha V., Brice B., Dzintere D., Stangaine I., Jeja R, Gulbe D., Sīle S., Volkova L., Gudjons H. , Jurgena I., Randoha A., Špona A., Students J., A, Svence G., Ļesņičija R., Piaget Ž., Karlovska R, .author literature. The following sources of scientific literature were analyzed in the qualification work. Sources of scientific literature: Konstantinova I., Miesniece A., The work includes 2 tables, 4 figures and 8 appendices. Keywords: play, games, movement games, cooperation, cooperation skills, physical activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectspēles
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.title5-6 gadīgo bērnu kustību rotaļu un spēļu pielietojums sadarbības prasmes pilnveidošanai
dc.title.alternativeApplication of 5-6 year old children's movement games and games in improving cooperation skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record