3-4 gadīgu bērnu valodas attīstības veicināšana rotaļnodarbībās pirmsskolā
Автор
Ābolkalne, Undīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba “3-4 gadīgu bērnu valodas attīstības veicināšana rotaļnodarbībās pirmskolā” autore ir Undīne Ābolkalne. Darba vadītāja - Ieva Margeviča – Grīnberga Kvalifikācijas darba mērķis - izpētīt 3-4 gadīgu bērnu valodas attīstības veicināšanu rotaļnodarbībās pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no - ievada, 3 daļām,7 apakšnodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Pētījuma teorētiskajā daļā analizētas pedagogu un psihologu zinātniskās atziņas par bērnu valodas attīstības raksturojumu, valodas attīstību agrīnā bērnībā, rotaļnodarbības būtību un tās nozīmi valodas attīstības veicināšanai. Empīriskajā daļā veikts pētītījums, novērojums un datu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms - 45 lpp, 4 tabulas, 5 attēli, 37 literatūras avoti, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi - valoda, valodas veicināšana,pirmsskola, bērns, rotaļnodarbība. Qualification work “Promoting the language development at 3-4 years old childrens at preschool gameplay sessions” author Undine Abolkalne. The aim of qualification work - explore promoting the language development at 3-4 years old childrens at preschool gameplay sessions. Qualification work consists of - introduction, 3 parts, 7 sub-chapters, conclusions, list of literature and appendices. The theoretical part of the research analyzes the scientific findings of teachers and psychologists on the characteristics of children's language development, language development in early childhood, the essence of play and its role in promoting language development. In the empirical part, research, observation and data analysis are performed. The volume of qualification work- 45 pages, 4 tables, 5 pictures, 37 literature source, 4 appendices. Key words -language, speech development, preschool, children, play lesson.