Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnu paradumu pilnveide dienas ritumā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darba autors: Kristīne Lopareva Kvalifikācijas darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide dienas ritumā. Mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveides iespējas dienas ritumā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 42 lpp., 12 attēliem, 3 tabulām, 48 izmantotiem literatūras avotiem latviešu, angļu un krievu valodā un 8 pielikumiem. Pētījuma hipotēze- Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide būs sekmīga, ja bērnam būs brīvi pieejama piekļuve labierīcībām( pods, izlietne, krūzīte), bērnam pieejamās labierīcības būs atbilstošā augstumā bērnam tiks nodrošināts saprotams, skaidrs piemērs, kāpēc nepieciešama personīgā higiēna, bērnam būs iespēja patstāvīgi rūpēties par savu personīgo higiēnu. Atslēgas vārdi: paradumi, higiēna, bērns, novērojums.
The author of work: Kristīne Lopareva The theme of qualification work is: Improvement of the personal hygiene habits of middle aged pre-school children at the time of day The aim is: to study the possibilities of improving the personal hygiene habits of middle school children during the day. The study consists of: 43 pages, 12 images, 3 tables, 48 bibliographic units and 8 annexes. The study hypothesis: Improvement of the personal hygiene habits of middle aged pre-school children will be successful if: the child will have free access to facilities (toilet, sink, cup) the facilities available for the child will be at an appropriate height the child will be provided with a clear example of why personal hygiene is required the child will be able to take care of their personal hygiene independently. Key words: habits, hygiene, child, observatio

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By