Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasme integrētā rotaļnodarbībā
Автор
Ribaka, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasme integrētā rotaļnodarbībā. Darba autore: Inga Ribaka Darba vadītāja: mg. paed. Inese Eglīte Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: Pirmajā teorētiskajā daļā analizētas pirmsskolas vecuma bērnu runas, tai skaitā stāstītprasmju attīstības īpatnības un to ietekmējošie faktori. Otrajā daļā tiek apskatīts pētāmās grupas izlase, izmantoto metožu pamatojums, pētījuma norise un pētījumos iegūto datu analīze. Kvalifikācijas darba mērķis: Izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmi integrētā rotaļnodarbībā. Hipotēze: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasme integrētās rotaļnodarbībās tiks veicināta, ja: •Skolotājs mērķtiecīgi organizē integrētās rotaļnodarbības, ņemot vērā bērnu vecumposma attīstību un intereses; •Tiks nodrošināta atbilstoša daudzveidīga vide; •Bērni ieinteresēti un aktīvi darbosies rotaļnodarbībās. Pētījuma objekts: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmju attīstība. Atslēgas vārdi: vecākais pirmsskolas vecums, valoda, stāstītprasme, integrēta rotaļnodarbība. Darba apjoms: 50 lappuses, satur 15 attēlus, 4 tabulas, izmantoti 42 literatūras avoti . The theme of the work: Older preschool children narative skills in the integrated play. The author of the work: Inga Ribaka The supervisor of the work: Inese Eglīte The paper includes two parts; The first theoretical part analyzes the speeches of preschool children, including the peculiarities of the development of narative skills and the factors influencing it. The second part gives information about the research group, chosen methods, the data analysis. The goal of the research: To study the narative skills of older preschool children in integrated play. Hypothesis: The narative skills of older pre-school children in integrated play classes will be promoted if: •The teacher purposefully organizes integrated play classes, taking into account the development and interests of the children's age; •A suitable diverse environment will be provided; •Children are interested and active in play classes. The object of the research: development of narative skills of older pre-school children. Keywords: older preschool age, language, narative skills, integrated play. The work consist: of 50 pages, 15 pictures, 4 tables, 42 bibliographical