SIA "Globuss A" mārketinga procesa pilnveidošana.
Author
Martinsone, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā par tēmu ““SIA ”Globuss A” mārketinga procesa pilnveidošana” tika analizēti uzņēmuma mārketinga esošie pasākumi un formulēti pasākumi to pilnveidošanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā apskatīti vispārīgie mārketinga jēdzieni un tā pamatelementi. Otrajā daļā tiek apskatīts uzņēmuma raksturojums un darbības principi. Trešajā daļā apskatīts uzņēmuma tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana. Ceturtajā daļā tiek analizēti uzņēmuma mārketinga pasākumi un to efektivitāte. Darbs sastāv no 58 lappusēm, tajā ir 18 attēli, 4 tabulas, 21 izmantotās literatūras avoti, 3 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketings, konkurētspēja, mērķtirgus, tirdzniecība. In a qualification work Process of Marketing Improvement in Ltd Globuss A company’s existing actions were analyzed and improvement actions formulated. The work consists of four parts. In the first part general marketing terms and its basic elements are described. The second part deals with a description of the company and its operating principles. Third part is about market segmentation and target market definition. The fourth part consists of the company’s marketing activities and effectiveness analyzation. The work consists of 58 pages, it contains 18 figures, 4 tables, 21 references, 3 appendices. Key words: Marketing, Competitiveness, Target market, Trade.