Maizes ceptuves attīstība uzņēmumā SIA "HRG LUX".
Author
Freiborne, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors :Anita Freiborne Kvalifikācijas darba tēma : Maizes ceptuves attīstība uzņēmumā SIA ‘’HRG LUX’’ Studiju programma : 1.līmeņa profesionālā augstākās izglītības studiju programma “Komercdarbības organizācija”, “Tirgzinību un tirdzniecības speciālista” apakšprogramma Darba vadītājs : Dr.sc.admin. Antra Līne Darba mērķis : Analizēt - Maizes ceptuves attīstību uzņēmumā SIA ‘’HRG LUX ‘’ Darba uzdevumi : 1. Raksturot uzņēmumu attīstību - ārējo vidi, tirgus aptveršanas stratēģijas, to lietderību un piemērotību. 2. Noskaidrot, izprast un raksturot vispārējo maizes ceptuves darbību Latvijā un Kurzemē. 3. Veikt empīrisku pētījumu par SIA ‘’HRG LUX’’ Maizes ceptuves attīstības iespējām, raksturojot uzņēmuma darbības sfēru. 4. Analizēt uzņēmuma SIA” HRG LUX” aptvertos tirgus segmentus, konkurētspēju un darbības uzsākšanu jaunā jomā un noskaidrot patērētāja uzvedību maizes iegādāšanās paradumos, to vēlmes un vajadzības. Darbs sastāv no : ievada, 4 nodaļām, kurās ietverti attēli, secinājumi un priekšlikumi. Pirmajā nodaļā : Tiek pētīta uzņēmuma ārējā vide, tirgus aptveršanas stratēģija, to lietderība. Otrajā nodaļā : Tiek pētīta maizes ceptuvju darbība Latvijā un Kurzemē. Tajā ir iekļauta maizes ceptuvju rašanās vēsture Latvijā. Pētītas lielākās maizes ceptuves Latvijā un Kurzemē. Trešajā nodaļā : Veikts praktiskais pētījums SIA ‘’HRG LUX’’ maizes ceptuves attīstība nākotnē. Uzņēmumu mikrovides ietekmējošie faktori, kultūrvide un darbībai nepieciešamie resursi. Principu un kritēriju analīze, pēc kuriem tiek segmentēti klienti, SVID analīze. Ceturtā nodaļa : Tiek apkopoti aptaujas rezultāti, par maizes pirkšanu un izvēli, veikta analīze. Veikti priekšlikumi darbības uzsākšanai. Author : Anita Freiborne Topic of the Qualification Paper : Development of the bakery of the company SIA ''HRG LUX'' Study programme: 1st level professional higher education study programme ''Business Organiztion'', sub-programme ''Marketing and Trade Specialist'' Supervisor : Dr.sc.admin. Antra Līne Goal : To analyse the development of the bakery of the company SIA ''HRG LUX'' Objectives : 1. To describe the development of a company : it is external environment, marketing strategies, their usefulness and suitability. 2. To establish, understand and describe the general operation of bakeries in Latvian and Kurzeme. 3. To carry out an empirical research on the development possibilities of SIA ''HRG LUX'' bakery, describing the scope of activity of the company. 4. To analyse market segments and competitiveness of the company SIA "HRG LUX'', as well as the commencement of operation in a new field, and to find out consumer bread buying habits, their wishes and needs. The Paper consists of : the introduction, 4 chapters with figures, conclusion and suggestions. The first chapter studies the external environment of the company, marketing strategies, and their efficiency. The second chapter describes the operation of bakeries in Latvia and Kurzeme. It includes the history of bakeries in Latvia. The largest bakeries in Latvia and Kurzeme are studied. The third chapter reflects practical research on the future development of SIA ''HRG LUX'' bakery. It focuses on the factors influencing microenvironment of the company, cultural environment and resources necessary for the operation. There is also an analysis of principles and criteria according to which costumers and segments, SWOT analysis. The fourth chapter provides the summary of the survey results on the purchase and selection of bread, and their analysis. Suggestions for the commencement of the operation are provided.