Izglītības iestādes vadītājs kā pašvadīta mācību procesa īstenotājs pirmsskolā
Autor
Grigorjeva, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā “Izglītības iestādes vadītājs kā pašvadīta mācību procesa īstenotājs pirmsskolā” tika analizēts un praktiski pārbaudīts izglītības iestādes vadītāja lietpratība pašvadīta mācību procesa pirmsskolā īstenošanā. Pētījumā atspoguļotas jaunākās pedagoģijas un psiholoģijas pētnieku teorijas, kādai lietpratība jāpiemīt izglītības vadītājam, kas pēc zinātniskās literatūras ir pašvadīta mācīšanās un kā vadītājs ietekmē izglītibas procesu pirmsskoals izglītības iestāde. Pētījuma empīriskajā daļā tiek pētīta un analizēta reālā situācija izglītības iestādes vadītāja lietpratība pašvadīta mācību procesa īstenošanā pirmsskolā. Empīriskās daļas noslēgumā tiks apkopoti ieteikumi, kas balstīti uz pieredzi realizējot pētījumu. In Master's “Head of Pre-school institutions as implementing of self-directed t/l in pre-school” the competence of the head of the educational institution in the implementation of the self directed teaching process in preschool was analysed and practically tested. The study reflects the latest theories of pedagogies and psychology researchers about the skills of the educational supervisor, who is self directed in scientific literature and how the driver influences the educational process of the pre-academic educational establishment. The empirical part of the study examines and analyses the reality of the competence of the head of an educational institution in the implementation of a self-directed teaching process in preschool. The conclusion of the empirical part will bring together recommendations based on experience in carrying out the study.