• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās rotaļnodarbībās

Thumbnail
Открыть
299-79072-Paulauska_Dagnija_dp18046.pdf (1.110Mb)
Автор
Paulauska, Dagnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Jurgena, Inese
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba autore: Dagnija Paulauska Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed. Inese Jurgena Kvalifikācijas darba temats: „3- 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās rotaļnodarbībās‟. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski apzināt un praktiski izpētīt 3- 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju veidošanos rotaļnodarbībā. Pētījuma metodes: Teorētiskā- literatūras analīze, empīriskā- novērošanas, anketēšanas metode, iegūto datu matemātiska apstrāde. Aktualitāte- Sociālo prasmju apguve un to veiksmīga attīstība bērniem pirmsskolā ir atkarīga no izvēlētajām mācīšanas metodēm. Pēdējos gadus plaši tiek diskutēts par ilgtspējīgu mācību programmas izveidi un uzlabošanu atbilstoši kompetenču izglītībai, tāpēc svarīgi izprast rotaļnodarbību nozīmīgumu sociālo prasmju apguves procesā, sniedzot ieguvumus atbilstošu vadlīniju izstrādē, tai skaitā izpētot specifiku dažādos vecumposmos. Rezultāti: Metodiski pareizi izstrādātās rotaļnodarbībās bērnu sociālās prasmes būtiski uzlabojas. Kvalifikācijas darba struktūra: 45 lpp, 3 nodaļas, 37 literatūras avoti, 31 attēls, 14 pielikumi.
 
Author of the qualification paper: Dagnija Paulauska Qualification paper supervisor: Dr. paed. Inese Jurgena The topic of the qualification work: „Development of social skills of 3- 4 year old children in play classes‟. Aim of the qualification work: Theoretically identify and practically study the development of social skills of 3-4 year old children in play lessons. Research methods: Theoretical- literature analysis, empirical- observation method, mathematical processing of the obtained data. Actuality - Acquisition of social skills and their successful development for pre-school children depends on the chosen teaching methods. In recent years, the development and improvement of a sustainable curriculum in accordance with competency education has been widely discussed, so it is important to understand the importance of play- classes in the process of acquiring social skills, providing benefits in developing appropriate guidelines, including studying specifics at different ages. Results: Children 's social skills significantly improve in methodologically well - designed play classes. Structure of the qualification paper: 45 pages, 3 chapters, 37 sources of literature, 31 figure, 14 annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53206
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV