Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorGrantiņa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:15Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79165
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53229
dc.description.abstractBakalaura darb autore: Linda Grantiņa Bakalaura darba nosaukums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju pilnveide mācību jomu centros. Pētījuma mērķis: pētīt jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju pilnveidi mācību jomu centros. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek apkopotas pedagogu un psihologu atziņas par runas prasmēm un to ietekmējošiem paradumiem. Tika apkopotas pirmsskolas pedagoģijas zinātnieku un valodas pētnieku atziņas par bērnu attīstības un runas ietekmējošiem faktoriem. Empīriskajā daļā tika veikta bērnu novērošana ar mērķi noskaidrot jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju līmeni. Ir sniegts pētījuma izvēlētās metodoloģijas pamatojums, izstrādāti kritēriji un izveidotas tabulas bērnu runas prasmju izvērtēšanai. Veikta pētījuma gaitā iegūto datu apstrāde un analīze. Bakalaura darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 3 tabulas, 6 attēli, secinājumi, 1 pielikums, izmantotās literatūras saraksts 51 ( no tiem 27 svešvalodā), darba apjoms 59 lapas. Atslēgas vārdi: pirmsskola, runas prasme, mācību jomu centri.
dc.description.abstractBachelor’s work author: Linda Grantiņa Title of bachelor’s work: Improving the speech skills of the youngest pre- school children in study centers. Objective of the study: to study the development of speech skills of the youngest pres – school children in the study field centers. The theoretical part of the study summarises the thoughts of educators and psychologists on speech and its influencing habits. Quotes and opinions from pre-school pedagogical scientists and language researchers were collected on the specifics of child development. The empirical part of the study carried out an observation of children with the aim of clarifying the level of speech skills of children in the youngest preschool age. A description of the methodological study , evaluation criteria and tables for children speech skill assesment have been established. The processing and analysis of data collected during the study has been done. Bachelor’s work structure: Introduction, 2 departments, 3 tables, 6 pictures, conclusions, 1 annex, 51 source of literature and information used (of wich 27 is foreign language), work capacity 59 pages. Key words: preschool, speech skills, study centers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrunas prasme
dc.subjectmācību
dc.subjectjomu centri
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju pilnveide mācību jomu centros
dc.title.alternativeImproving the speech skills of the youngest pre-school children in study centers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record