Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorVīksne, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:16Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53231
dc.description.abstractBakalaura darba temats: „2 līdz 3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstību veicinoša pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība”. Autore: Sindija Vīksne Bakalaura darba apjoms: 64 lpp., 13 tabulas, 13 attēli, 8 pielikumi, 32 literatūras avoti. Bakalaura darbā ir teorētiski un praktiski izpētītas 2-3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveidošanas iespējas pedagogu un vecāku sadarbībā pirmsskolas izglītības iestādē. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par pašapkalpošanās prasmēm, dots pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums 2-3 gadīgajiem bērniem, analizēta pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība pirmsskolas izglītības iestādē. Bakalaura darba otrajā daļā, balstoties uz teorētiskajām atziņām, tika organizēts un realizēts empīrisks pētījums, kura laikā tika izstrādāti 2 – 3 gadīgo bērnu pašapkalpošanās prasmju vērtēšanas kritēriji. Turpinājumā, atbilstoši kritērijiem, tika novērtēts bērnu pašapkalpošanās prasmju līmenis pētījuma sākumā un beigās. Tika veikta bērnu vecāku aptauja, kā arī realizēts pedagogu un vecāku sadarbības plāns ar mērķi veicināt bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstību. Iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti, izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Bakalaura darba materiāli var būt praktiski pielietojami sadarbības organizēšanā ar bērnu vecākiem bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstības veicināšanai.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's paper: "Cooperation between pre-school teachers and parents promoting the development of self-service skills of 2 to 3-year-old children ". Author: Sindija Vīksne Thesis volume: 64 pages, 13 tables, 13 pictures, 8 appendixes, 32 literature sources. The bachelor's work has theoretically and practically explored the possibilities of improving the self-service skills of 2-3-year-olds in the cooperation of teachers and parents in a pre-school education institution. The bachelor's paper consists of two parts. The first part analysed the knowledge of pedagogical and psychology scientists about self-service skills, gave pedagogical psychological characteristics to 2-3-year-olds, analyses the cooperation of pre-school educators and parents in preprimary education institutions. In the second part of the bachelor's work, based on theoretical knowledge, an empirical study was organized and implemented, during which criteria for the assessment of self-service skills of 2- to 3-year-olds were developed. The level of self-service skills of children at the beginning and end of the study was assessed according to the criteria. A survey of parents of children was carried out, as well as a cooperation plan for educators and parents aimed at promoting the development of children's self-service skills. The results obtained were summarised and analysed, conclusions drawn and proposals put forward. Bachelor's work materials can be practical to promote cooperation with parents of children to promote the development of children's self-service skills. Keywords: self-service skills, development, cooperation, promoting.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectattīstība
dc.subjectsadarbība
dc.subjectattīstības veicināšana
dc.subjectpirmsskolas sadarbība
dc.title2 līdz 3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstību veicinoša pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība
dc.title.alternative"Cooperation between pre-school teachers and parents promoting the development of self-service skills of 2 to 3-year-old children "
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record