Saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas 2-4 gadus veciem bērniem rotaļdarbībā
Author
Karule, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats– Saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas 2-4 gadus veciem bērniem rotaļdarbībā. Pētījuma mērķis – izanalizēt saskarsmes prasmju attīstības ietekmējošos pamatfaktorus par saskarsmes prasmi 2-4 gadus veciem bērniem. Bakalaura darbu veido ievads, divas galvenās nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi par teorētiskās literatūras analīzi un pētījuma praktisko daļu, izmantoto avotu saraksts un pielikumi. Teorētiskajā pētījumā analizētas un apkopotas pedagoģijas un psiholoģijas autoru atziņas par rotaļām un to nozīmīgumu jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā un saskarsmes prasmju veidošanos unattīstību, kā arī apskatītas rotaļu izmantošanas iespējas bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai. Pētījuma daļa balstīta uz Ļ.Vigotska, G. Svences, L. Dzinteresu.c. autoru atziņām. Balstoties uz pedagoģijas un psiholoģijas teorētiķu atziņām, tika atlasītas rotaļas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai. Aprakstīta pētījuma izlase. Bakalaura darbā izmantoti 45 literatūras avoti, ietverti 27 attēli, 2 tabulas un 9 pielikumi. Bakalaura darba apjoms ir 78 lapas. Atslēgvārdi: saskarsme,saskarsmes prasmes, pirmsskola, rotaļas. The name of bachelor theses – Ability of communication skills promotion for two to four year old children during play time. The aim of the study – to analyze the basic factors influencing the development of communication skills for 2-4 years old children. The bachelor thesis consists of an introduction, two main chapters with subchapters, conclusions on the analysis of theoretical literature and practical part of the research, a list of references and attachments. Theoretical research findings of the authors of pedagogy and psychology about games and their significance in the development of young children of preschool age and the formation and development of communication skills are analyzed and summarized, as well as the possibilities of using games to promote children's communication skills. In theoretical research it is analyzed and summarized pedagogy`s and psychology`s authors findings about games and their importance in development of young preschool children and formation and development of communication skills, as well as it is examined the possibilities of using games to promote children's communication skills. In the bachelorthesisit is used 45 sources of literature, 27 figures, 2 table and 9 attachments. The volume of the Bachelor Thesis is 82 pages. Key words: communication, communication skills, preschool, games