“Liulishuo” lietotne angļu valodas mutvārdu saziņas pilnveidē (Ķīnā)
Author
Xu, Bingbing
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Informāciju komunikāciju tehnoloģiju izmantošana valodu apguvē sekmē skolēnu aktīvu iesaistīšanu mācīšanās procesā,veido bagātīgu mācīšanās pieredzi un vidi.Tās piedāvā jaunas iespējas skolēniem un skolotājiem pilnveidot dažādus svešvalodu apguves aspektus. Šis maģistra darbs pēta Liulishuo lietotnes izmantošanu mutiskās saziņas angļu valodas apguvē vidusskolas jaunākajā vecumā.. Izveidojot Liulishuo lietotnes atbalstīto modeli un integrējot to ar mācīšanas un mācīšanās piemēriem, tajā tiek pētīts jauns veids, kā vecināt mutvārdu saziņas angļu valodas attīstību vidusskolas jaunāko klašu skolēniem. Autore problēmas risināšanai izmanto zinātniskās literatūras analīzi, darbības pētījumu, intervijas un novērojumu. Tas var arī tikt uzskatīts par gadījuma izpētes darbu, jo autore to pēta Ķīnā. The use of Modern Technologies in language education stimulates the active students’ engagement in the process of learning, it creates rich language learning experience and environment. It offers new opportunities for teachers and students to develop different aspects of the acquisition of foreign languages. This research examines the Liulishuo App into the oral English classroom teaching and learning of junior middle school. Through the construction of the model supported by the Liulishuo App, and combining classroom teaching and learning examples, it explores a new path of junior middle school students' to develop oral English. The author uses scientific literature analysis, action research interviewing and observation to search the problem . It can be considered as a case study. The author explores the case of China.