• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju uzvedība skaistumkopšanas salona izvēle Rīgā.

Thumbnail
Открыть
303-79614-Zepa_Lauma_lz16027.pdf (2.129Mb)
Автор
Zepa, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma “Darbinieku lojalitātes novērtējums PrivatBank. Maģistra darba mērķis ir balstoties uz darbinieku lojalitātes teorētiskiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, novērtēt Privatbank darbinieku lojalitātes līmeni, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus darbinieku lojalitātes līmeņa paaugstināšanai pētāmajā uzņēmumā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā autore sniedz darbinieku lojalitātes teorētisku skaidrojumu, otrajā nodaļā autore raksturo PrivatBank darbību un tās attīstību. Trešajā nodaļā autore apkopo PrivatBank darbinieku intervijas un anketēšanas rezultātus, balstoties uz kuriem tiek izstrādāti secinājumi par situāciju saistībā ar darbinieku lojalitāti un priekšlikumi situācijas uzlabošanai.
 
The subject of the master thesis is “Evaluation of employees’ loyalty at PrivatBank”. The aim of the master thesis is to evaluate the level of employees’ loyalty at PrivatBank basing on theoretical aspects of employees’ loyalty and the results of case study, uncover the shortages and come up with the proposal for improvement of employees’ loyalty in the particular bank in the context of loyal employee behavior. The research consists of three chapters. In the first chapter, the author provides theoretical analysis of employees’ loyalty. The second chapter tackles the current activities and development of PrivatBank. In the third chapter, the author sums up the results of the survey and the interviews with the employees of PrivatBank and comes to conclusions regarding the current level of employees’ loyalty in the bank as well as elaborates proposals for the improvement.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53272
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV