Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZepa, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:45Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79614
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53272
dc.description.abstractMaģistra darba tēma “Darbinieku lojalitātes novērtējums PrivatBank. Maģistra darba mērķis ir balstoties uz darbinieku lojalitātes teorētiskiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, novērtēt Privatbank darbinieku lojalitātes līmeni, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus darbinieku lojalitātes līmeņa paaugstināšanai pētāmajā uzņēmumā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā autore sniedz darbinieku lojalitātes teorētisku skaidrojumu, otrajā nodaļā autore raksturo PrivatBank darbību un tās attīstību. Trešajā nodaļā autore apkopo PrivatBank darbinieku intervijas un anketēšanas rezultātus, balstoties uz kuriem tiek izstrādāti secinājumi par situāciju saistībā ar darbinieku lojalitāti un priekšlikumi situācijas uzlabošanai.
dc.description.abstractThe subject of the master thesis is “Evaluation of employees’ loyalty at PrivatBank”. The aim of the master thesis is to evaluate the level of employees’ loyalty at PrivatBank basing on theoretical aspects of employees’ loyalty and the results of case study, uncover the shortages and come up with the proposal for improvement of employees’ loyalty in the particular bank in the context of loyal employee behavior. The research consists of three chapters. In the first chapter, the author provides theoretical analysis of employees’ loyalty. The second chapter tackles the current activities and development of PrivatBank. In the third chapter, the author sums up the results of the survey and the interviews with the employees of PrivatBank and comes to conclusions regarding the current level of employees’ loyalty in the bank as well as elaborates proposals for the improvement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectbanka
dc.subjectdarbinieki
dc.subjectietekmējošie faktori
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectemployee
dc.titlePatērētāju uzvedība skaistumkopšanas salona izvēle Rīgā.
dc.title.alternativeConsumer behavior beauty salon selection in Riga.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record