Show simple item record

dc.contributor.authorPošeiko, Solvita
dc.date.accessioned2021-01-11T15:27:50Z
dc.date.available2021-01-11T15:27:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPošeiko, S. (2018). Multimodāli teksti latviešu valodas apguvē: zināšanām, prasmēm, emocijām. Tagad. Zinātniski metodiskais žurnāls. 1 (11), Rīga: LVA, 100.–112. lpp.en_US
dc.identifier.issn1407-6284
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53343
dc.description.abstractRakstam ir divas daļas: teorētiskā un praktiskā daļa. Teorētiskajā daļā es skaidrošu, kas ir izglītojošā semiotika (edusemiotics) un kā tajā tiek definēta mūsdienu sabiedrībai atbilstoša izglītība un zīmju loma mācību procesā un vispārējās dzīves pieredzes gūšanā. Tad pavisam īsi formulēšu, kas ir multimodāli teksti un kā tie aplūkojami mācību procesa kontekstā. Savukārt praktiskajā daļā es piedāvāšu tēmas “Dalīšanās ar mīlestību” izvērsumu 7.–9. klasei. Tēmas apguvē ir paredzēti autentiski teksti ar verbālas un vizuālas informācijas apvienojumu: grafiti teksti, tīmeklī populārās mēmes, emuāri un video reklāma, arī tradicionālāki teksti, piemēram: dzeja, ziņu portālu informatīvie teksti, vēstules un dziesmas.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatviešu valodas aģentūraen_US
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/ERDF/VIAA//1.1.1.2/VIAA/1/16/011//Pilsētu lingvistiskā ainava kā daudzpusīgs resurss Baltijas valstīs: valodnieka, uzņēmēja un studenta perspektīva//en_US
dc.relation.ispartofseriesTagad. Zinātniski metodiskais žurnāls;Nr.1
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectvalodas apguveen_US
dc.subjectmultimodalitāteen_US
dc.subjectizglītojošā semiotikaen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjects::Linguisticsen_US
dc.titleMultimodāli teksti latviešu valodas apguvē: zināšanām, prasmēm, emocijāmen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record