Pašregulācijas spēju atttīstība pašvadītā mācību procesā 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Neimane, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Pašregulācija ir viens no pamatfaktoriem cilvēku labklājības veicināšanai. Bērnībā piedzīvotās grūtības šajā jomā var radīt problēmas pašregulācijas izstrādē un sasniegšanā dzīves laikā. Jaunajā kompetenču mācību saturā ir nepieciešams apzināties pašvadītas mācīšanās ietekmi uz pašregulācijas attīstību. Today, self-regulation is recognized as one of the key factors in promoting human well-being. There is a growing global awareness of the early difficulties experienced by young people in this field, which can pose enormous challenges in developing and achieving optimal self-regulation throughout life.With the emergence of the new learning process,it is necessary to be aware of the impact of self-directed learning on the development of self-regulation.