Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorĻevikins, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:48Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79820
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53407
dc.description.abstractProblēmrisināšanas prasmju identificēšana vidusskolas matemātikā. Artūrs Ļevikins, darba vadītāja Mg. paed. Aira Kumerdanka. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstīta komplekso uzdevumu vidusskolas matemātikā, struktūra un pazīmes, ka arī normatīvo dokumentu prasības attiecībā uz to pielietošanu mācību procesā. Darba pētnieciskajā daļā ir izstrādāts un aprobēts komplekso uzdevumu komplekts, grupējot pielietotās risināšanas metodes un izteiktākās problēmas. Darba turpinājumā ir aprakstīta atsevišķo problēmrisināšanas prasmju apguve ar snieguma līmeņa rubrikām, kā arī izstrādāts ieteikumu komplekts skolotājiem turpmākam darbam ar katru izcelto prasmi atkarībā no snieguma līmeņa. Diplomdarbs satur 97 lappuses, 3 nodaļas un 13 apakšsadaļas, 48 attēlus, 11 tabulas, 10 pielikumus. Izmantoti 18 avoti. Atslēgvārdi: komplekss uzdevums, problēmrisināšanas prasmes, matemātika, prasmju pilnveide.
dc.description.abstractIdentifying the problem-solving skills in high school mathematics. Artūrs Ļevikins, scientific supervisor Mg. paed. Aira Kumerdanka. The structure and indications of a complex task, as well as regulations of the normative acts regarding use of complex task within high school mathematics, are described in theoretical part. Within the research part, the set of complex tasks is designed and put to an evaluation test, grouping methods of solutions and clearly defined problems. As the follow-up to the research, acquirement of problem-solving skills is described using level of achievements rubrics. Moreover, the set of advices is produced to perform the follow-up work with the students based on their achievement level. Paper consists of 97 pages, 3 chapters and 13 sections, 48 images, 11 tables, 10 appendixes. 18 citation sources are used. Keywords: complex task, problem-solving skills, mathematics, skills development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkomplekss uzdevums
dc.subjectproblēmrisināšanas prasmes
dc.subjectmatemātika
dc.subjectprasmju pilnveide
dc.titleProblēmrisināšanas prasmju identificēšana vidusskolas matemātikā
dc.title.alternativeIdentifying the problem-solving skills in high school mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record