Mācību sasniegumus sekmējoša pašvērtējuma organizācija sākumskolā
Author
Dudenko, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Inguna
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore Nataļja Dudenko Pētījuma temats “Mācību sasniegumus sekmējoša pašvērtējuma organizācija sākumskolā’’. Darbam ir šāda struktūra: ievads, divas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un citu avotu saraksts, un pielikumi. Pētījumā ir 79. lpp., 4.tabulas, 14.attēli, 58.literatūras vienības, 12.pielikumi. Ievadā aktualizēta nepieciešamība sekmēt jaunāko skolēnu pašvērtējuma organizāciju. Pētījumā tika izvirzīts mērķis: teorētiski un empīriski pētīt jaunāko skolēnu mācību sasniegumus veicinoša pašvērtējuma organizācijas nosacījumus. Darbam ir divas daļas. Pirmajā daļā analizēti literatūra par mācību sasniegumu raksturojumu un to ietekmējošo skolēna pašvērtējuma organizācijas nosacījumiem. Tiek izstrādāti kritēriji un rādītāji skolēnu pašvērtējumu prasmēm. Izmantojot pētāmās metodikas, empīriskajā daļā tiks noteikts bērnu pašvērtējumu prasmju līmenis. Jaunāko skolēnu pašvērtējumu prasmes tika sekmētas pedagoģiskā eksperimentālā darbībā. Tika papildināts mācību saturs sasnieguma sekmējoša pašvērtējuma organizācija jaunāko skolēnu bērniem. Pētījumā izvirzītā hipotēze tika pārbaudīta un apstiprināta. Author of the work Natalia Dudenko The topic of the research is "Organization of self-assessment promoting learning achievements in primary school". The work has the following structure: introduction, two chapters with subsections, conclusions and suggestions, list of used literature and other sources, and appendices. The study has 79.pages,4.tables, 14.pictures, 58.literature items, 12.appendices. The introduction highlights the need to promote the organization of younger students' self-assessment. The aim of the study was: to theoretically and empirically study the conditions of the organization of self-assessment that promotes the learning achievements of the youngest students. The work has two parts. The first part analyzes the literature on the characteristics of learning achievements and the conditions of the student's self-assessment organization affecting it. Criteria and indicators for students' self-assessment skills are being developed. Using the research methodologies, the empirical part will determine the level of children's self-assessment skills. The self-assessment skills of the youngest students were promoted in pedagogical experimental activities. The content of the study was supplemented by the organization of self-assessment that promotes achievement for the children of the youngest students. The hypothesis put forward in the study was tested and confirmed.