4 – 5 gadīgo bērnu pašvadītas mācīšanās veicināšana matemātikas rotaļnodarbībās
Автор
Oļševska, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats: “4 – 5 gadīgo bērnu pašvadītas mācīšanās veicināšana matemātikas rotaļnodarbībās.” Darba autore: Kristīne Oļševska Darba vadītājs: Asoc. prof., Dr. paed., Ineta Helmane Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiskā darbībā pētīt 4 – 5 gadīgo bērnu pašvadītas mācīšanās iespējas matemātikas rotaļnodarbībā un apkopot ieteikumos 4 – 5 gadīgu bērnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai matemātikā. Kvalifikācijas darbs ietver sevī divas daļas: teorētisko un empīrisko daļu. Darba apjoms ir 52 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 10 tabulas, 54 literatūras avoti. Teorētiskajā daļā tika veikta zinātniskās literatūras kvantitatīvi kvalitatīva analīze par bērnu pašvadītas mācīšanās būtību un matemātikas rotaļnodarbībām pirmsskolā. Empīriskajā daļā tika pētīta reālā situācija pašvadītas mācīšanās veicināšana matemātikas rotaļnodarbībās. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, matemātika pirmsskolā, rotaļnodarbība, 4-5 gadi. The subjects of the qualification work: “Promoting self – directed learning of 4-5 year olds in math exercises.” Author of the work: Kristīne Oļševska Scientific supervisor of work: Asoc. prof., Dr. ped., Ineta Helmane Objektive of the qualification work: In theory, explore and study in practical action the self – directed learning opportunities of 4 – 5 year olds in the math exercise and collect in recommendations for promoting self – directed learning by 4 – 5 year olds in maths. The qualification work includes two parts: theoretical and empirical. The amount of work is 52 pages, including 20 pictures, 10 tables, 54 literature sources. The theoretical part carried out a quantitative qualitative analysis of the scientific literature on the nature of self – directed learning of children and the teaching of math in preschool. The empirical section examined the real situation of promoting self – directed learning in math exercises. Key words: self – directed learning, math in preschool, playing, 4 – 5 years.