• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tikumu apguves iespējas pirmsskolā bērnam dabas pētījumos

Thumbnail
Открыть
299-79415-Hercoga_Inga_ih18019.pdf (1.002Mb)
Автор
Hercoga, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba temats: “Tikumu apguves iespējas pirmsskolā bērnam dabas pētījumos” Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt teorētiskās atziņas par tikumiem, tikumu apguves iespējām pedagoģiskajā procesā pirmsskolā pētot dabu un veikt praktisko pētījumu. Darba autors: Inga Hercoga. Darba vadītājs: Rasma Purmale Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizētas teorētiķu atziņas par tikumiem, to attīstības un apguves ietekmējošiem faktoriem. Otrajā daļā tika veikts praktiskai pētījums pēc izstrādātajiem kritērijiem, un veikta pedagoģiskā darbība bērnu tikumiskās izpratnes un tikumu apguves sekmēšanai. Praktiskajā daļā tika veikta arī vecāku aptauja par bērna tikumu apguves iespējām. Izvirzītā hipotēze: bērni ir tikumiski, ja: tiks piedāvātas iespējas pētīt dabu atbilstoši bērnu vajadzībām un interesēm, sekmējot tikumisku rīcību, dabas pētniecība un tikumiskās rīcības apguve notiks sistemātiski tika pierādīta, jo pēc pētījuma rezultātiem, var secināt, ka bērnu tikumi ir uzlabojušies Darba struktūra: ievads, divas daļas,13 attēli,6 tabulas,1 pielikums, 47 lappuses. Atslēgas vārdi: tikumi, vērtības, pētnieciskā darbība, pirmsskolas pedagoģiskais process, daba.
 
Subject of the qualification work: “Morality learning opportunities for a preschool child in nature research”. The purpose of the qualification work is to analyse theoretical knowledge about morals, the possibilities of learning morals in the pedagogical process by studying nature in pre-school and carrying out a practical research. Author of the work: Inga Hercoga. Work Manager: Rasma Purmale The work consists of two parts. In the first part there were analysed theorists' conclusions of morals its development and learning factors. In the second part a practical study was done based on the criteria developed and carried out pedagogical activities to promote the moral understanding for children and the learning of morals. The practical part also carried out a survey for parents on the possibilities of a child learning moral. Hypothesis: children are moral if: opportunities to study nature according to children's needs and interests will be offered, by promoting moral action, nature research and the learning of moral behaviour have been systematically demonstrated, as the results of the study lead to the conclusion that children's morals have improved. Structure of work: introduction, two parts, thirteen pictures, six tables, one annexes, forty seven pages. Key words: morals, values, research activities, pre-school pedagogical process, nature.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53497
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV